Houd dit in dat Macallan weer (gedeeltelijke) terug gaat naar (12 y/o) Age Statements?

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits

.

Paulini schreef:We zeuren wel op macallan maar die gekke prijzen op veiling, dat doet de consument niet macallan. En zij zien dit ook gebeuren, reken daar maar op. Zullen vast niet denken, ooh dan verlagen we de releaseprijs toch..
defeatless schreef:Paulini schreef:We zeuren wel op macallan maar die gekke prijzen op veiling, dat doet de consument niet macallan. En zij zien dit ook gebeuren, reken daar maar op. Zullen vast niet denken, ooh dan verlagen we de releaseprijs toch..
Ik weet niet hoor.... Maar de afgelopen 5 jaar komen ze met de ene kristallen bol na de andere. Macallan zet zich heel bewust in op het super-premium segment. Alles daaronder boeit ze niet. Dat merk je dan ook meteen, want ik heb in de afgelopen jaren echt niks meer van ze gedronken met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Holkers schreef:Ik heb laatst op een tasting meerdere Macallans gedronnken omdat ik me wat breder wilde orienteren, wat breder pallet wilde aanspreken etc. Heb de gold, amber, 12 en 18 gedronken en ik moet zeggen dat ze me nogal tegenvielen. Kan komen vanwege de prijs en de daarbij horende (niet echt maar de hersenen denken dat wel) kwaliteit, maar zelfs de 18y die toch een goede 200 euro aantikt was nog niet echt 'joepie'. Die prijzen doen de consumenten en ik kan Macallan niet afvallen op de tegenvallende smaak, maar het rijmt bij mij niet. Dat gezegd hebbende, ik spaar een paar flessen Macallan in de hoop dat ik ook zo'n 'gek' vind die er geld voor over heeft, dus doe er gezellig aan mee.. (en niet die kristallen dingen want dat is ver buiten mijn budget)

Wordt Macallan ook niet geassocieerd met de hiphop scene? Dus net zo'n merk als Hennessy in de cognac. Drinkers die denken dat smaak hebben overeenkomt met het betalen van een hoge aanschafprijs (en de boel uiteindelijk aanlengen met wat cola of jus).defeatless schreef:Ik weet niet hoor.... Maar de afgelopen 5 jaar komen ze met de ene kristallen bol na de andere. Macallan zet zich heel bewust in op het super-premium segment. Alles daaronder boeit ze niet. Dat merk je dan ook meteen, want ik heb in de afgelopen jaren echt niks meer van ze gedronken met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten