Ik heb er nog 2 achter de hand staan nu. Stel je voor dat je mispakt

Cask1988 schreef:Ik dat geval ben ik al jaren klinisch dood![]()

Fat Bastard! schreef:Cask1988 schreef:Ik dat geval ben ik al jaren klinisch dood![]()
Och Arthur, ik kreeg onlangs nog een selfie van je. Je ziet er best......euh, levendig uit hoor

DvdB schreef:2 - 3 flessen inslaan van elke batch SB10 is zeker een berg flessen
Ik heb er nog 2 achter de hand staan nu. Stel je voor dat je mispakt

defeatless schreef:Maar een beetje liefhebber wilt toch wel elke batch hebben?
Of ben ik nu ook zielig nu ik dat vraag?
Cask1988 schreef:Een dag geen sb10 is een dag niet geleefd![]()
vindt
DvdB schreef:Een doos of 3 is een ander verhaal![]()
DvdB schreef:Cask1988 schreef:Een dag geen sb10 is een dag niet geleefd![]()
Zo errûg is het toch niet om een paar flesjes te hebben staan van een whisky die jevindt
Een doos of 3 is een ander verhaal![]()
Dirk

Reichenbach schreef:Allemachtig, alsof het de nieuwste Yeezys zijn.Dan hadden ze misschien beter een veiling kunnen houden en die opbrengst doneren.Jimbeau schreef:Vooral ook beschamend dat het ding kennelijk 25x over de kop gaat maar dat daarvan dan juist weer geen cent naar het goede doel gaat

Perry Veenendaal schreef:Afgelopen zaterdag op het geweldige whiskyfestival in Wageningen de Springbank Lb 2020 en 2021 mogen proeven. Totaal verschillend maar beide geweldig! Ik vond de 2020 zelfs het lekkerste dat ik ooit geproefd heb! (Op whiskygebied dan….)
Wel is er een mysterie: Vanaf 2016/is de LB geherintroduceerd met de LB 16yo. Tot 2020 bedroeg het aantal uitgebrachte flessen zo rond de 9000 stuks. In 2021 worden plotseling 15.000 flessen op de markt gebracht. In eerste instantie dacht ik dat dat kwam door de
enorme vraag naar de voorgaande edities. Echter, dat is niet logisch omdat op het moment van produceren van de 2021 versie, in 2011,
het succes nog niet bekend kon zijn.
Ik denk dan ook dat Springbank ieder jaar evenveel produceert van de LB en wel gelijk of meer dan genoeg voor uiteindelijk 15 000 flessen. Dit zou betekenen dat Springbank van 2016 tot 2020 versies nog lekker wat heeft laten liggen en verder laat rijpen. En dat zou betekenen dat we nog oudere LB’s in de toekomst kunnen verwachten.
Andere meningen of bevestigingen?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten