whisky4wood schreef:Ja dat ben k zelf. Hoef je niet te verbergen hoor. Ik heb namelijk twee verzamelingen. 1 voor mezelf en 1 samen met nog drie anderen. Zoals je kan terugkijken verkoop ik SB op het forum tegen normale prijzen aan medeforumleden en komt dat uit mijn eigen collectie. De anderen hebben als doel uiteindelijk gratis whisky drinken. Zoals ik al eerder aangaf doe niet al te hypocriet ineens. Menig flessen hier in de verzameling wordt niet tegen releaseprijs verkocht of heeft iemand nog Port Ellen of Brora te koop van rond de 100-200 euro en het liefst dan rond de 20 jaar oud. Nogmaals de prijzen via dit forum zijn normaal en daarbuiten wat een gek er voor geeft. Schaam ik me niet voor. Trouwens zoveel mensen met een verzameling maar vooral dicht. Met welk doel..? Pensioen. Ik neem het allemaal over tegen release prijs. Nogmaals hypocriete mensen scharen hieronder. Verdiep je beter.
Daarnaast weet mijn slijter dit en gunt hij mij dit want hij weet dat het overschot terugvloeid naar zijn winkel. Dus kom maar op met de pek en veren, zit ik er in ieder geval warmpjes bij. Maar wees niet hypocriet! En ja je mag zeggen en vinden wat je wil. Iets met vrijheid en zo. Gr proost.
Aaahh.
Een soort van Beleggersclub dus.
Daar heb ik helaas geen kaas van gegeten.
Maar succes, zo te lezen gaat het je goed.
Groet Cor

)