Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Springbank 12 CS batch 23 https://www.whiskyshop.nl/product/13986 ... k-strength
0 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

JoachimV10 schreef:Iemand een van deze 2 flesjes gehad trouwens?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/94266
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/111829/hazelburn-2004
Ben ze tegengekomen voor ongeveer 87 euro. Wel niet voor niks, maar de 13 jarige HB 2007 vond ik een heel goede![]()
Aan te raden voor die prijs?
Heb niet precies deze staan, maar wel deze open op het moment. En deze is erg lekker, verwacht niet dat hij heel erg ver uit de buurt van de anderen ligt. Dus zeker een aanrader.
1 x
Jarno schreef:Springbank 12 CS batch 23 https://www.whiskyshop.nl/product/13986 ... k-strength
Bedankt, maar verrassend genoeg uitverkocht
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Binnen een uur.Sander79 schreef:Jarno schreef:Springbank 12 CS batch 23 https://www.whiskyshop.nl/product/13986 ... k-strength
Ach, als we volgend jaar de gasrekening binnen krijgen gaat het vast allemaal wat minder hard.
4 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Sander79 schreef:Jarno schreef:Springbank 12 CS batch 23 https://www.whiskyshop.nl/product/13986 ... k-strength
Nou - ik was er op tijd bij, vlak nadat ik hoorde dat mijn lokale slijter 110,- vroeg/vraagt.
Nu heb ik de fles, inclusief 2 flesjes wijn en transport voor die prijs.

2 x
-
green-hornet
- Senior

Gister gelukkig nog een SB 18 voor een nette prijs kunnen scoren...... wat gaan die krengen snel 

1 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

green-hornet schreef:Gister gelukkig nog een SB 18 voor een nette prijs kunnen scoren...... wat gaan die krengen snel
Heb er ook nog net twee kunnen bemachtigen bij Vonk tegen een zeer nette prijs. Zeldzame aangelegenheid dat ik met smart uitkijk naar de maandag

0 x
Lakerfield schreef:green-hornet schreef:Gister gelukkig nog een SB 18 voor een nette prijs kunnen scoren...... wat gaan die krengen snel
Heb er ook nog net twee kunnen bemachtigen bij Vonk tegen een zeer nette prijs. Zeldzame aangelegenheid dat ik met smart uitkijk naar de maandag
Vonk? Verkoopt Arthur nu ook whisky?
2 x
Lakerfield schreef:Heb er ook nog net twee kunnen bemachtigen bij Vonk tegen een zeer nette prijs. Zeldzame aangelegenheid dat ik met smart uitkijk naar de maandag
Toen ik vanmorgen de 10 & 12 ging ophalen stond er nog een 18yo...
0 x
Ik lees dat je vlug achter bv de 18 aan moet gaan en dat men blij is er eentje te hebben bemachtigt. Mooi voor
die persoon natuurlijk, maar volgens mij hebben we het dan toch over een fles van " gokje " 150 a 180 euro.
Sorry, maar dat blijven voor mij toch behoorlijke bedragen, zeker als ik lees dat het halve forum er bovenopvliegt en
het als koopje ziet.
Vraagje, gaan jullie hem drinken of !!!
Groet Cor
die persoon natuurlijk, maar volgens mij hebben we het dan toch over een fles van " gokje " 150 a 180 euro.
Sorry, maar dat blijven voor mij toch behoorlijke bedragen, zeker als ik lees dat het halve forum er bovenopvliegt en
het als koopje ziet.
Groet Cor
0 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

cor0566 schreef:Ik lees dat je vlug achter bv de 18 aan moet gaan en dat men blij is er eentje te hebben bemachtigt. Mooi voor
het als koopje ziet.
Groet Cor
Dat is tegenwoordig al snel dat je de gok moet wagen met limited editions, single casks etc. Al zou je een sample bestellen van iemand, is het al via de reguliere weg (en prijzen) uitverkocht voordat je de track & trace van de sample hebt ontvangen. Ben het met je eens hoor, het is veel geld. Waar die grens en welwillendheid liggen om er blind op te duiken verschilt per persoon. Zelfde verhaal met al dat gitzwarte, jonge sherry spul wat veel uitkomt op de markt. Drink het ook en vind het lekker, maar om nou sites te F5'en om het te bemachtigen, nee mij niet meer gezien. Anyways, die 18 gaat gewoon open
Rijk worden heb je efficiëntere manieren voor.
1 x
Goed te lezen dat dergelijke flessen ook nog steeds bij de liefhebber terecht komen, maar hoor ook graag waar ik er zelf een op de kop kan tikken. Om te nuttigen uiteraard 
1 x
Hier in BE krijg ik alleen maar te horen dat de flessen er nog niet zijn 

0 x
Rien68 schreef:Lakerfield schreef:Heb er ook nog net twee kunnen bemachtigen bij Vonk tegen een zeer nette prijs. Zeldzame aangelegenheid dat ik met smart uitkijk naar de maandag
Toen ik vanmorgen de 10 & 12 ging ophalen stond er nog een 18yo...
Goeie tip! Zojuist online nog een 10 en 18 af kunnen rekenen! Sinterklaas is vroeg dit jaar

0 x
- Reichenbach
- Moderator

Voor de discussie over de prijzen gaan we hier verder:
Ontspoorde whisky prijzen.
Ontspoorde whisky prijzen.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”