Bowmore expressies en bottelingen
- Erik1908
- Top bijdrager

Re: Bowmore expressies en bottelingen
Ik heb nu de 12 & 15 (Darkest) geopend staan; deze bevallen me bijzonder goed. De 18 jarige wil ik binnenkort eens proeven en als deze bevalt aanschaffen. Correct me if I am wrong, maar ik heb het idee dat er in tegenstelling tot andere distilleerderijen, wat minder IBs van Bowmore beschikbaar zijn (mogelijk dat ik niet weet waar ik moet zoeken).
Ik vond op het topic "Bowmore vijf-OB line-up" een mooi standarad overzicht, maar de laatste 3 flessen zijn niet te betalen.
Wat zijn volgens de forum goeroe's goede IB's van Bowmore voor een redelijke prijs?
Ik vond op het topic "Bowmore vijf-OB line-up" een mooi standarad overzicht, maar de laatste 3 flessen zijn niet te betalen.
Wat zijn volgens de forum goeroe's goede IB's van Bowmore voor een redelijke prijs?
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Erik1908 schreef:Ik heb nu de 12 & 15 (Darkest) geopend staan; deze bevallen me bijzonder goed. De 18 jarige wil ik binnenkort eens proeven en als deze bevalt aanschaffen. Correct me if I am wrong, maar ik heb het idee dat er in tegenstelling tot andere distilleerderijen, wat minder IBs van Bowmore beschikbaar zijn (mogelijk dat ik niet weet waar ik moet zoeken).
Ik weet dat het niet heel goedkoop is en dat het een kleiner flesje is maar de Bw5 'Elements of Islay' vind ik echt top!
Echt de moeite waard imho.
0 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Zijn er forum leden die ervaring hebben met de Bowmore 10 Year Tempest Batch 6 (CS)?
0 x
-
MoreBowmore
- Senior

Ik heb daar zelfs 2 flessen ervaring mee en ik vind het een hele mooie whisky.
Ik weet niet welke van de Tempest jij hebt geproefd maar ik vind deze redelijk dicht bij nr 5 maar met wat meer tropisch fruit zoals nr. 4 had en daar was ik heel blij mee.
Ik weet niet welke van de Tempest jij hebt geproefd maar ik vind deze redelijk dicht bij nr 5 maar met wat meer tropisch fruit zoals nr. 4 had en daar was ik heel blij mee.
Laatst gewijzigd door MoreBowmore op 08 Jan 2017, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Erik1908 schreef:Zijn er forum leden die ervaring hebben met de Bowmore 10 Year Tempest Batch 6 (CS)?
Heerlijk! Poos terug een sample set van de hele serie via Norbert besteld. Was erg lekker, mooi pittig, honing om het weer zacht te maken en dan toch die punch van de turf. Ik sluit niet uit dat ik er ooit nog een flesje van ga aanschaffen.
0 x
- Peter_vintage1992
- Senior

Erik1908 schreef:Zijn er forum leden die ervaring hebben met de Bowmore 10 Year Tempest Batch 6 (CS)?
Erg lekkere Bowmore! smaakvol en pittig! aanrader

0 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
- Erik1908
- Top bijdrager

Peter_vintage1992 schreef:Erik1908 schreef:Zijn er forum leden die ervaring hebben met de Bowmore 10 Year Tempest Batch 6 (CS)?
Dank voor de reacties. Ik ga eens even wat samples scoren op dit forum. Vooral van Bowmore.
1 x
Erik1908 schreef:Peter_vintage1992 schreef:Erik1908 schreef:Zijn er forum leden die ervaring hebben met de Bowmore 10 Year Tempest Batch 6 (CS)?
Dank voor de reacties. Ik ga eens even wat samples scoren op dit forum. Vooral van Bowmore.
Er staat een mooie sampleset aangeboden

0 x
Heeft er iemand ervaring met de Bowmore Hand-filled at the distillery?
Ik heb zo een flesje kunnen bemachtigen?
https://www.whiskybase.com/whisky/89062/bowmore-1996
Is hij lekker?
Is hij lekker?
0 x
- Peter_vintage1992
- Senior

3 nieuwe Bowmore expressies voor Travel Retail!
http://www.thespiritsbusiness.com/2017/ ... -bowmores/
Maarehh, hoe zit dat met de flessen die nu in Travel retail zijn? (Black rock, white sands). Gaan die uit het assortiment? Of komen die buiten travel retail nu?
http://www.thespiritsbusiness.com/2017/ ... -bowmores/
Maarehh, hoe zit dat met de flessen die nu in Travel retail zijn? (Black rock, white sands). Gaan die uit het assortiment? Of komen die buiten travel retail nu?
0 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

TmKing schreef:Heeft er iemand ervaring met de Bowmore Hand-filled at the distillery?
Is hij lekker?
Doe je fles open en proef er eens van?

2 x
ovanpuyvelde schreef:TmKing schreef:Heeft er iemand ervaring met de Bowmore Hand-filled at the distillery?
Is hij lekker?
Doe je fles open en proef er eens van?![]()
Got me there!
Ik wilde een smaak beschrijving om te weten of ze me zou bevallen of ik ze best verkoop. Heb er toch redelijk veel geld voor betaald.

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Heb hem geproefd bij de distilleerderij: wil je voor geen goud weg doen. Echt een bizar goede Bowmore! Wellicht open trekken en een deel versamplen om zo de kosten van aanschaf te drukken (if so.. ik neem graag een sample af!) 

1 x
2 ∞ & →
Ik heb gisteren een 2014 geproefd. Buitengewoon spul.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Iemand ervaring met deze expressie: https://www.whiskybase.com/whisky/77452/bowmore-1996-wy
Bowmore 1996 54.7% Wy
Bowmore 1996 54.7% Wy
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”