Ardbeg Expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: Ardbeg Expressies

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 25 Mei 2015, 19:46

Nielsvanp schreef:En de perpetuum wordt nu al hier op het forum aangeboden voor 180€.. Goede investering die fles.

Als je in die val trapt wel ja...
De Auriverdes was/is ook limited en werd op voorhand ook duurder verkocht en was tot voor kort nog perfect verkrijgbaar aan de retailprijs.
Gewoon afwachten is de boodschap!
0 x

Smokehead
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Smokehead » 25 Mei 2015, 22:27

Als je hem aan een echt scherpe prijs wil kopen moet je bij Drankenwereld.be zijn. :Tongue
0 x
Afbeelding

edwin1973
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor edwin1973 » 26 Mei 2015, 06:59

Smokehead schreef:Als je hem aan een echt scherpe prijs wil kopen moet je bij Drankenwereld.be zijn. :Tongue

Staat nog niet op de site hoor

:Slainte
1 x

hfos
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor hfos » 26 Mei 2015, 07:51

DonLeone schreef:
Peter_vintage1992 schreef:De Ardbeg Perpetuum is voorlopig alleen nog verkrijgbaar bij de destillerij zelf. Je mag maximaal 2 flessen per persoon kopen. In Nederland is er binnenkort een Ardbegdag op Pampus, voor maar 15 personen. Ook daar kun je de Ardbeg Perpetuum kopen, met een max van 2 pp. Uiteraard zal hij na een tijdje voor een hogere prijs op internet verschijnen.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Ik be uitgeloot :D

Ik wil je graag wijzen op mijn post hier, mocht je nog tijd/zin hebben. Het is trouwens voor 15 mensen per embassy.
0 x
Afbeelding

Ter veld
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Ter veld » 26 Mei 2015, 09:49

edwin1973 schreef:
Smokehead schreef:Als je hem aan een echt scherpe prijs wil kopen moet je bij Drankenwereld.be zijn. :Tongue

Staat nog niet op de site hoor

:Slainte

nu wel voor €475,- kan niet echt zeggen dat het een scherpe prijs vind. :Slainte
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 26 Mei 2015, 11:41

Ik vind het best gek dat er hier en daar in Nederland en belgie al perpetuum aangeboden word en ook al verkocht zijn.
Ik kom net uit een embassy en die heeft hem nog niet eens binnen. Het enige dat hij heeft is een sample voor een virtuele tasting.
En hij krijgt ze waarschijnlijk ook pas donderdag of vrijdag binnen. Heeft geen idee hoeveel hij er krijgt of wat de precieze prijs is.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 26 Mei 2015, 11:55

Hij is al te koop geweest in de UK via de Ardbeg website, dus daar komen die flessen waarschijnlijk vandaan.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 26 Mei 2015, 13:57

Nou, ga er maar vanuit dat de Embassy's 'm al wel binnen hebben hoor! Ze gaan 'm natuurlijk niet nu al verkopen, dat is vast en zeker de afspraak die er aan vast hangt. Vrij logisch ook, zou ik ook niet doen als Embassy, nu al Ardbeg Day om zeep helpen!
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 26 Mei 2015, 16:08

:offtopic embassy?
0 x
Afbeelding

shadowcollector
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 26 Mei 2015, 16:49

Nino schreef::offtopic embassy?

Van de arbeg site:

A global network of Ardbeg evangelists have developed these outposts –either bars or retail outlets – dedicated to supporting everything and everyone Ardbeggian and ensuring that Committee Members present and prospective are never left wanting for Ardbeg, whatever country they call home.

It is often said that one can follow one’s nose to an Embassy – the unmistakable peat aromas soaring over local scents. However if your olfactory senses fail you, use the embassy finder to reveal the location of the official Ardbeg Embassy nearest you.

Sommige doen meer dan andere maar zie het als een verlenging van de Ardbeg Experience bij jou in de buurt.
1 x

shadowcollector
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor shadowcollector » 26 Mei 2015, 16:50

Peter87 schreef:Ik vind het best gek dat er hier en daar in Nederland en belgie al perpetuum aangeboden word en ook al verkocht zijn.
Ik kom net uit een embassy en die heeft hem nog niet eens binnen. Het enige dat hij heeft is een sample voor een virtuele tasting.
En hij krijgt ze waarschijnlijk ook pas donderdag of vrijdag binnen. Heeft geen idee hoeveel hij er krijgt of wat de precieze prijs is.

Dat niemand kan vertellen wat de prijs gaat worden (adviesprijs en de verkoop prijs) lijkt erop dat er eerst gekeken gaat worden hoe goed de distillery release het doet....

Is er niemand die kan vertellen hoeveel flessen er op de markt komen (of een nieuwe release die in het assortiment blijft) en wat de prijs zal zijn. Eigenlijk best wel raar als je het mij vraagt...
0 x

dalwinnie
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor dalwinnie » 26 Mei 2015, 20:44

shadowcollector schreef:
Peter87 schreef:Ik vind het best gek dat er hier en daar in Nederland en belgie al perpetuum aangeboden word en ook al verkocht zijn.

Dat niemand kan vertellen wat de prijs gaat worden (adviesprijs en de verkoop prijs) lijkt erop dat er eerst gekeken gaat worden hoe goed de distillery release het doet....

Is er niemand die kan vertellen hoeveel flessen er op de markt komen (of een nieuwe release die in het assortiment blijft) en wat de prijs zal zijn. Eigenlijk best wel raar als je het mij vraagt...[/quote
Volgens whiskybase zouden er maar 12.000 flessen zijn weet alleen niet of deze info betrouwbaar is en hoe hun aan deze info komen.
0 x

Peter_vintage1992
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Peter_vintage1992 » 26 Mei 2015, 20:54

dalwinnie schreef:
shadowcollector schreef:

Is er niemand die kan vertellen hoeveel flessen er op de markt komen (of een nieuwe release die in het assortiment blijft) en wat de prijs zal zijn. Eigenlijk best wel raar als je het mij vraagt...[/quote
Volgens whiskybase zouden er maar 12.000 flessen zijn weet alleen niet of deze info betrouwbaar is en hoe hun aan deze info komen.

Hier is de link naar een artikel over officiele aankondiging afgelopen 18 mei:

http://www.thewhiskybusiness.com/2015/0 ... rsary.html

Er staat niet bij om hoeveel flessen het gaat. wel staat onderaan het artikel de geschatte startprijs
0 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 30 Mei 2015, 09:11

Wat dachte je hier van:

http://www.drankenwereld.be/pd/1394/nl- ... line-kopen

Drankenwereld.be jullie staan voortaan 4 ever op mijn Blacklist. Schooiers!
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 30 Mei 2015, 09:53

Oogadal schreef:Wat dachte je hier van:

http://www.drankenwereld.be/pd/1394/nl- ... line-kopen

Drankenwereld.be jullie staan voortaan 4 ever op mijn Blacklist. Schooiers!

Afzetters bedoel je! ;)
Trouwens die prijs is best te verantwoorden hoor! Er zijn namelijk maar 12.000 flessen van! :P
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”