Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Dat scheelt een heel stukkie met de eerder genoemde £250 

1 x
Ik lees zojuist in de mail, dat er waarschijnlijk a.s. maandag nog enkele flesjes bij Whiskybroker de markt
op gaan omdat enkele van de "preferred customers" die een code hebben, daarvan geen gebruik zullen maken.
Aan de knoppen dus.
Mocht er iemand zijn die er twee op hun kop weet te tikken, dan houd ik mij aanbevolen...
op gaan omdat enkele van de "preferred customers" die een code hebben, daarvan geen gebruik zullen maken.
Aan de knoppen dus.
Mocht er iemand zijn die er twee op hun kop weet te tikken, dan houd ik mij aanbevolen...
1 x
...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland) 

2 x
Rien68 schreef:...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland)
10 stuks voor mij graag

0 x
sch@ker schreef:Rien68 schreef:...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland)
10 stuks voor mij graag
Dat heb je gezegd....

1 x
Rien68 schreef:...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland)
Dat is de Hazelburn dacht ik. De Springbank is £600+ en de 1994 Longrow is te verkrijgen voor het schamelige bedrag van iets meer dan £900.

1 x
Casketje schreef:Rien68 schreef:...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland)
Dat is de Hazelburn dacht ik. De Springbank is £600+ en de 1994 Longrow is te verkrijgen voor het schamelige bedrag van iets meer dan £900.![]()
Je bent in de war met de 25 jarige, dit is de prijs van de 22
0 x
Heb je wat meer info? Kan hun nieuwe release nergens vinden. Niet dat ik momenteel het budget vrij heb om er 1tje te kopen
Als het goed is wordt deze week de 17y Madeira verdeeld in BE
0 x
Anton schreef:Rien68 schreef:...en anders over 14 dagen de 22 jaar oude van North Star, kost slechts €569 (in Duitsland)
Heb je wat meer info? Kan hun nieuwe release nergens vinden. Niet dat ik momenteel het budget vrij heb om er 1tje te kopen![]()
Als het goed is wordt deze week de 17y Madeira verdeeld in BE
De enige info die ik heb komt van hun FB pagina
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Anton schreef:Heb je wat meer info? Kan hun nieuwe release nergens vinden. Niet dat ik momenteel het budget vrij heb om er 1tje te kopen![]()
Da’s een beetje zelfde als de Bentley dealer vragen de specs van de Continental op te zoeken en aan te leveren terwijl je het budget hebt voor iets een de klasse VW Golf he...
4 x
Ik wist niet dat Rien de dealer was van NSS?
Juist of jij nog nooit wat meer informatie heb opgezocht over een fles die je toch niet gaat kopen?
Juist of jij nog nooit wat meer informatie heb opgezocht over een fles die je toch niet gaat kopen?
1 x
Ondertussen zijn de prijzen bekent;
22 yo Hazelburn 525 gbp 230 flessen
25 yo Springbank 630 gbp 270 flessen
25 yo Longrow 1100 gbp 130 flessen
1 x
Rien68 schreef:Ondertussen zijn de prijzen bekent;
niet normaal meer..
0 x
Cask1988 schreef:Rien68 schreef:Ondertussen zijn de prijzen bekent;
25 yo Longrow 1100 gbp 130 flessenniet normaal meer..
Dit is inderdaad weer next level. En over 10 jaar denken we: viel eigenlijk best wel mee

1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”