Flesje springbank zou ik graag overnemen mocht het iemand wel gelukt zijn. Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Poeh wat waren die tasting setjes snel weg. En het flesje springbank ook. Zelf wel 2 longrows en een Kilkerran gekocht nog. Kijk ernaar uit die te proeven.
Flesje springbank zou ik graag overnemen mocht het iemand wel gelukt zijn. Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
1 x
Kikkerneve schreef:Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
Dat probeer ik èlk weekend te doen
.
2 x
Freezeroz schreef:Kikkerneve schreef:Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
Dat probeer ik èlk weekend te doen.
Lukt dat met die OB's ?
0 x
Rien68 schreef:Freezeroz schreef:Kikkerneve schreef:Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
Lukt dat met die OB's ?
Nee genieten met OB's is schier onmogelijk. Knappe OB's bestaan niet en heb ik dus ook niet in huis. Sterker nog, bij elke slok OB vraag ik mezelf af wat voor idioot ik eigenlijk wel niet ben dat ik niks heb met al die goddelijke IB's
.
6 x
Rien68 schreef:Freezeroz schreef:Kikkerneve schreef:Volgend weekend moeten er immers toch mooie dingen gedronken worden hè
Lukt dat met die OB's ?
.....

0 x
Freezeroz schreef:Rien68 schreef:Freezeroz schreef:
Lukt dat met die OB's ?
Nee genieten met OB's is schier onmogelijk. Knappe OB's bestaan niet en heb ik dus ook niet in huis. Sterker nog, bij elke slok OB vraag ik mezelf af wat voor idioot ik eigenlijk wel niet ben dat ik niks heb met al die goddelijke IB's.

1 x
Iemand al iets ontvangen van de virtual tasting?
0 x
Anton schreef:Iemand al iets ontvangen van de virtual tasting?
Haha ik denk dat ze daar voorlopig nog wel even bezig zijn met alle postduiven en postkoetsen prepareren. Zou voor Sb/CA begrippen lichtsnelheid zijn als ze nu al met info of levering kwamen
1 x
Cask1988 schreef:Anton schreef:Iemand al iets ontvangen van de virtual tasting?
Haha ik denk dat ze daar voorlopig nog wel even bezig zijn met alle postduiven en postkoetsen prepareren. Zou voor Sb/CA begrippen lichtsnelheid zijn als ze nu al met info of levering kwamen
Woensdag besteld, vandaag de track & trace ontvangen
0 x
Ik zal er al verschijnen op het welbekende sociale media platform daarom 
0 x
Rien68 schreef:Woensdag besteld, vandaag de track & trace ontvangen
Zozo! Ze hebben er zin in

0 x
Ook woensdag besteld maar nog geen update ontvangen.
Per email gaven ze bij Springbank aan alles voor uiterlijk vrijdag op de post(koest
) te willen doen, dus vertrouw erop dat in ieder geval de tasting sets op tijd binnen zijn.
Per email gaven ze bij Springbank aan alles voor uiterlijk vrijdag op de post(koest
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Als er op Islay al geen Laphroaig meer te koop is lijkt me dat de distributie vanuit Campbeltown ook wel wat haken en ogen kan zitten.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Als er op Islay al geen Laphroaig meer te koop is lijkt me dat de distributie vanuit Campbeltown ook wel wat haken en ogen kan zitten.
Wat bedoel je hiermee (geen laphroaig meer te koop is)?
0 x
brayen27 schreef:Reichenbach schreef:Als er op Islay al geen Laphroaig meer te koop is lijkt me dat de distributie vanuit Campbeltown ook wel wat haken en ogen kan zitten.
Wat bedoel je hiermee (geen laphroaig meer te koop is)?
Dat verwijst naar een artikel van CNN dat ik eerder poste over Corona en de impact op Islay. Komt erop neer dat de processen bij Laphroaig te ingewikkeld (lees ouderwets) zijn om opgestart te worden volgens geldende Corona regels.
https://edition.cnn.com/travel/article/ ... index.html
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”