hfos schreef:En ik vind het een behoorlijke smak geld voor de whisky. Hij is niet vies, maar 95 euro...
Toch heeft dat je kennelijk niet weerhouden van aanschaf ervan.

hfos schreef:En ik vind het een behoorlijke smak geld voor de whisky. Hij is niet vies, maar 95 euro...

totalatool schreef:hfos schreef:En ik vind het een behoorlijke smak geld voor de whisky. Hij is niet vies, maar 95 euro...
Toch heeft dat je kennelijk niet weerhouden van aanschaf ervan.

Scotch1979 schreef:Heb al prijzen gezien op webshops (geen zoekertjes site) van 170 euro.... Blijkbaar in België tss 120 en 130 . Heb er zelf in Schotland en Frankrijk aan 95 besteld maar ik vrees ervoor da het nog moeilijk zal zijn om er nog aan te raken aan deze prijs

Caledonians schreef:Zie ik net op FB voorbij komen, nieuwe Ardbeg Kildalton, nu blijkbaar voor 120 pond bij de distillery te koop

turfsmurf schreef:Op dit moment is de Ardbeg Kildalton 2014 bij Master of Malt te koop voor zo'n 171.50€.

nigel_tufnel schreef:turfsmurf schreef:Op dit moment is de Ardbeg Kildalton 2014 bij Master of Malt te koop voor zo'n 171.50€.
Alleen blijkt hij buiten een mooie verpakking niet veel voor te stellen...
Goede marketingzet alweer van Ardbeg.
De personen die ik ken en die 'm geproefd hebben zeggen dat het min of meer een Blasda is in een sjiekere doos![]()
Ironisch genoeg was de Blasda net ook nog een whisky die Ardbeg bij de release aan de straatstenen niet kwijt kreeg

Callo schreef:Is de Auriverdes nu nog ergens te koop? Het lijkt dat hij overal is uitverkocht?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten