De Kilkerran Tasting Set is al wel te koop (inclusief de nieuwe 16yr
Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Zeker, maar nog niets gehoord over waar/wanneer de sets en flessen beschikbaar worden.
).
0 x
Als je op de mailinglist staat krijg je vast bericht...
0 x
Rien68 schreef:Als je op de mailinglist staat krijg je vast bericht...
Ze luisteren daar in Campbeltown goed naar je, Rien
!Ziet er goed uit. Toch eens kijken of ik voor één of twee avonden de tasting pack kan bemachtigen. Daarnaast vrees ik dat er wel wat van die Virtual Open Day bottelingen blijven plakken.
0 x
Nickolaas schreef:Rien68 schreef:Als je op de mailinglist staat krijg je vast bericht...
Ze luisteren daar in Campbeltown goed naar je, Rien!
Ziet er goed uit. Toch eens kijken of ik voor één of twee avonden de tasting pack kan bemachtigen. Daarnaast vrees ik dat er wel wat van die Virtual Open Day bottelingen blijven plakken.
Ik ga zelf ook voor 2 sets, Cadenhead en Springbank. Fingers crossed
425GBP voor de Springbank open day botteling...
3 x
Die lines ups zijn echt niet misselijk zeg! Kreeg de mail vanmiddag ook en het water liep me in de mond. Ik gok dat er niets over blijft na ticket holders en SB/CA members. Ik prijs mezelf gelukkig als dat laatste maar ik ben er nog niet over uit. CA kennende rekenen ze wel weer dubieuze Vzk..
Die festival/open day flessen zullen wel astronomisch hoog gaan scoren en dezelfde dag nog het 3dubbele opleveren via catakoekoek
Die festival/open day flessen zullen wel astronomisch hoog gaan scoren en dezelfde dag nog het 3dubbele opleveren via catakoekoek

3 x
Rien68 schreef:Nickolaas schreef:Rien68 schreef:Als je op de mailinglist staat krijg je vast bericht...
Ze luisteren daar in Campbeltown goed naar je, Rien!
Ziet er goed uit. Toch eens kijken of ik voor één of twee avonden de tasting pack kan bemachtigen. Daarnaast vrees ik dat er wel wat van die Virtual Open Day bottelingen blijven plakken.
Ik ga zelf ook voor 2 sets, Cadenhead en Springbank. Fingers crossed
425GBP voor de Springbank open day botteling...
Ik probeer de Longrow en Springbank sets te scoren
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Kak, weekje met vakantie als boel in verkoop gaat.....wordt tobben op m'n foon om dan tickets te bemachtigen....
Ga het wel zeker proberen, vrijdag al een tasting met Raasay gepland staan, dus Springbank valt zo en zo af.
Ga het wel zeker proberen, vrijdag al een tasting met Raasay gepland staan, dus Springbank valt zo en zo af.
0 x
Cask1988 schreef:Die lines ups zijn echt niet misselijk zeg! Kreeg de mail vanmiddag ook en het water liep me in de mond. Ik gok dat er niets over blijft na ticket holders en SB/CA members. Ik prijs mezelf gelukkig als dat laatste maar ik ben er nog niet over uit. CA kennende rekenen ze wel weer dubieuze Vzk..![]()
Mag ik vragen wanneer je de email hebt gekregen? Tot op heden heb ik nog niets ontvangen namelijk
Zal anders ook informeren bij SB of er iets is misgegaan met versturen.
0 x
Sander79 schreef:
Mag ik vragen wanneer je de email hebt gekregen? Tot op heden heb ik nog niets ontvangen namelijk
Maandagmiddag 16:50 van de CA members club.
0 x
Cask1988 schreef:Sander79 schreef:
Maandagmiddag 16:50 van de CA members club.
Oke bedankt, ik ga informeren. Zou jammer zijn als ik de link misloop volgende week.
0 x
Sander79 schreef:
Oke bedankt, ik ga informeren. Zou jammer zijn als ik de link misloop volgende week.
Dat zou zeker zonde zijn als je graag mee wilt doen! De line up van de CA tasting vind ik nog wel het meest indrukwekkend met oa een 29yo Caol Ila, 29yo Littlemill en een 30yo Glendronach
Maar de anderen zijn ook zeker niet mis! Ben wel benieuwd hoeveel vzk er gerekend gaat worden voor die setjes...CA en vzk blijft toch een dingetje..
0 x
Klopt, dat maakt het niet eenvoudiger op om uberhaupt een set te bemachtigen laat staan een fles. Maar we zullen zien, is het proberen waard in ieder geval 
Geen ervaring nog met verzending door CA maar dat belooft weinig goeds als ik jou zo moet geloven. Maar met een setje SB en/of een fles KK zou ik ook al heel blij zijn
Geen ervaring nog met verzending door CA maar dat belooft weinig goeds als ik jou zo moet geloven. Maar met een setje SB en/of een fles KK zou ik ook al heel blij zijn
0 x
Beste mensen,
Ik heb een vat Springbank bourbon cask dat sedert 1998 ligt te rijpen ter plaatse. Het vat zit op 46,8 graden cask strengt.
Ik wil dit laten bottelen en dan is de vraag of ik kandidaat kopers vind voor die 22 - jarige en wat ik per fles zou kunnen verdienen.
Suggesties ?
Ik heb een vat Springbank bourbon cask dat sedert 1998 ligt te rijpen ter plaatse. Het vat zit op 46,8 graden cask strengt.
Ik wil dit laten bottelen en dan is de vraag of ik kandidaat kopers vind voor die 22 - jarige en wat ik per fles zou kunnen verdienen.
Suggesties ?
0 x
Hallo Stoffel,
Advies vragen is prima, maar stel je je dan eerst even voor?
Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Groet Roelof
Advies vragen is prima, maar stel je je dan eerst even voor?
Even voorstellen, dat vinden we leuk !
Groet Roelof
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”