Tonny schreef:Koffienoten?![]()
Bowmore Darkest misschien?
Da's gewoon Laimrig met water
Tonny schreef:Koffienoten?![]()
Bowmore Darkest misschien?

pim schreef:Jammer kan geen foto plaatsen, bestand te groot, maar met laimrig wordt daar de feis ile 15 jr botteling van 2011 mee bedoelt ? Of zijn er nadien meerdere bottelingen onder de "naam" laimrig uitgebracht ?

nigel_tufnel schreef:De Laimrig is bij mijn weten geen Feis Ile editie.

squaadgras schreef:Gister voor het eerst de Bowmore Laimrig op (sample); man, dat is goed spul zeg, helemaal mijn ding: Vol in de sherry met een vleugje turfrook.. mmm. Binnenkort maar eens een flesje van aanschaffen.

Ik moet de Oogie nog proberen, schande!trmuthert schreef:Daarnaast is het het vermelden waard dat de Legend deze zomer verdwijnt en vervangen wordt door de Small Batch. (...) Meer info over de Small Batch vindt je hier: http://blog.fransmuthert.nl/2014/03/25/ ... all-batch/
easmits schreef:Ach, 'small batch' zal weer net een andere vatting zijn dan de legend (is die nou gediscontinueerd?). Maar de naam small batch is gewoon een marketing term die in het huidige klimaat past waarin de 'zeldzaamheid' en 'exclusiviteit' van whisky wordt benadrukt om de prijzen op te drijven. Aangezien alle bottelingen in batches worden uitgebracht en deze small batch ruim voorradig is zouden ze het net zo goed op elke expressie kunnen zetten. De enige die term naar mijn mening terecht gebruikt is Cadenhead...

brechtvds schreef:prijs optedrijven ? weet niet over welke bowmore jij het hebt maar de small batch kost amper 30 euro![]()
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten