Piet schreef:Een duidelijk geval van een zéér specifieke voorkeur van Serge
Dus voor mij een goed moment om te testen in hoeverre mijn smaak overeenkomt met die van Serge
Piet schreef:Een duidelijk geval van een zéér specifieke voorkeur van Serge
C C K schreef:Daarom is het van belang om niet alleen naar het cijfer op zichzelf te kijken. Als ik zijn tasting notes lees dan lijkt mij dit nou niet een whisky waar mijn voorkeur naar uit zal gaan ... het 'benzine', 'as' en 'gravel' profiel ligt Serge volgens mij gewoon erg goed.

DramdrummerTom schreef:ja ik ben heel benieuwd! De WIP 5 bourbon proefde ik een keer bij de lokale slijterij en was er erg van onder de indruk. Heb er vorige maand bijna nog een flesje van laten overkomen uit Duitsland maar toch besloten om op de WIP6 te wachten. Nog twee maandjes!

Banzai schreef:DramdrummerTom schreef:ja ik ben heel benieuwd! De WIP 5 bourbon proefde ik een keer bij de lokale slijterij en was er erg van onder de indruk. Heb er vorige maand bijna nog een flesje van laten overkomen uit Duitsland maar toch besloten om op de WIP6 te wachten. Nog twee maandjes!
Ik ga straks nog een flesje halen bij Crombé in Kortrijk.

Pellie schreef:Het is bijna weer zover...WIP 7 komt bijna uit. Weer een bourbon- (op cask strength) en een sherryversie.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten