Glengoyne expressies
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: Glengoyne expressies
Zeker geen kat in de zak, eerder het (positieve) tegenovergestelde. Ik heb momenteel genoeg openstaan, anders ging die fles van de batch 1 er zeker aan!
1 x
Affirmanti incumbit probatio
Dit zouden de nieuwe expressies worden van begin 2018.
Ik kan alleen van de 3 rechts niet achterhalen welke het is (behalve PX).
0 x
Please follow me on Instagram for Whiskyposts, tastingsnotes, information and interaction! >> https://www.instagram.com/whiskyves88/
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

Yvesss88 schreef:Dit zouden de nieuwe expressies worden van begin 2018.
https://www.whiskynotes.be/2017/whisky- ... el-retail/
1 x
Glengoyne heeft ook nog even de prijs van de 21 omhoog gegooit. In de distillery shop £125,- dus het zal niet lang duren dat in NL de prijzen ook wat zullen stijgen. Bij de Mitra in ieder geval al €149,95 

0 x
Please follow me on Instagram for Whiskyposts, tastingsnotes, information and interaction! >> https://www.instagram.com/whiskyves88/
Yvesss88 schreef:Glengoyne heeft ook nog even de prijs van de 21 omhoog gegooit. In de distillery shop £125,- dus het zal niet lang duren dat in NL de prijzen ook wat zullen stijgen. Bij de Mitra in ieder geval al €149,95
Goed om te weten, wilde binnenkort eens de 21 proberen (nu ie nog redelijk betaalbaar is..
)Heeft iemand de 18 en 21 wel eens naast elkaar geproefd? Veel verschil qua smaak (de 21 meer sherryinvloeden..?).
0 x
Mark schreef:
Heeft iemand de 18 en 21 wel eens naast elkaar geproefd? Veel verschil qua smaak (de 21 meer sherryinvloeden..?).
Ik vind de 21 zeker meer sherry invloeden hebben. Meer diepgang ook. Absolute aanrader
1 x
D12, onder de 100
Ben ook wel benieuwd. Heb een 15yo open staan die me ook erg goed bevalt.
Maar hoor ook graag van een ervaringsdeskundige of ik de 18 moet overslaan of niet.
Ben ook wel benieuwd. Heb een 15yo open staan die me ook erg goed bevalt.
Maar hoor ook graag van een ervaringsdeskundige of ik de 18 moet overslaan of niet.
1 x
- defeatless
- Moderator

De 18 is ook goed. Maar de 21 is beter. Persoonlijk geef ik liever wat extra geld uit voor de 21.
Daarentegen als je de mensen bij Glengoyne zelf vraagt wat het beste is wat ze produceren, dan zeggen ze bijna allemaal de 18yo. Althans, als je gewoon een praatje maakt met de mensen die daar werken, niet je tourguide natuurlijk.
Daarentegen als je de mensen bij Glengoyne zelf vraagt wat het beste is wat ze produceren, dan zeggen ze bijna allemaal de 18yo. Althans, als je gewoon een praatje maakt met de mensen die daar werken, niet je tourguide natuurlijk.
2 x
defeatless schreef:De 18 is ook goed. Maar de 21 is beter. Persoonlijk geef ik liever wat extra geld uit voor de 21.
Bedankt, da's nog eens leuke info. Helaas dus ook wat tegenstrijdig
0 x
- defeatless
- Moderator

Daan schreef:defeatless schreef:De 18 is ook goed. Maar de 21 is beter. Persoonlijk geef ik liever wat extra geld uit voor de 21.
Bedankt, da's nog eens leuke info. Helaas dus ook wat tegenstrijdigWat is hun motivatie dat ze de 18 beter vinden?
Geen flauw idee, de tour was wel aardig, maar ik probeer toch altijd nog met de 'normale man' te kletsen. En die zeiden dat eigenlijk allemaal. Misschien dat ze daar een andere prijs-kwaliteit verhouding als prettig ervaren.
0 x
defeatless schreef:Daan schreef:defeatless schreef:De 18 is ook goed. Maar de 21 is beter. Persoonlijk geef ik liever wat extra geld uit voor de 21.
Bedankt, da's nog eens leuke info. Helaas dus ook wat tegenstrijdigWat is hun motivatie dat ze de 18 beter vinden?
Geen flauw idee, de tour was wel aardig, maar ik probeer toch altijd nog met de 'normale man' te kletsen. En die zeiden dat eigenlijk allemaal. Misschien dat ze daar een andere prijs-kwaliteit verhouding als prettig ervaren.
Da's ook zeker een goede aanpak. Misschien dat ze de 21 overpriced inderdaad. Bedankt in elk geval, het gaat mij er denk ik niet van weerhouden ze eens te proberen

0 x
https://monnik-dranken.nl/nl/lancering- ... -jubileum/
Vanaf vandaag te koop, 240 flessen beschikbaar.
Ben benieuwd, wat denken jullie?
0 x
- defeatless
- Moderator

Ik denk dat die zo de deur uit is. En qua prijs relatief duur.
Persoonlijk heb ik Glengoyne wel hoog zitten. Maar ik zou deze toch eerst even moeten proeven.
Persoonlijk heb ik Glengoyne wel hoog zitten. Maar ik zou deze toch eerst even moeten proeven.
1 x
defeatless schreef:Ik denk dat die zo de deur uit is. En qua prijs relatief duur.
Wat gaat ie ongeveer kosten dan? Heb daar zelf nog niets van terug kunnen vinden.
1 x
Dre schreef:defeatless schreef:Ik denk dat die zo de deur uit is. En qua prijs relatief duur.
Wat gaat ie ongeveer kosten dan? Heb daar zelf nog niets van terug kunnen vinden.
https://www.whiskysite.nl/nl/glengoyne- ... for-t.html
Uitverkocht voor 100e
1 x