Matti schreef:Of zijn er duistere zaken mee verricht die het daglicht niet kunnen verdragen?
Asperges telen?
Matti schreef:Of zijn er duistere zaken mee verricht die het daglicht niet kunnen verdragen?

turfsmurf schreef:Matti schreef:Of zijn er duistere zaken mee verricht die het daglicht niet kunnen verdragen?
Asperges telen?
totalatool schreef:JayDie schreef:12yo Sherry (uit een eerdere HWF-VBT)![]()
![]()
Maar wat is ermee?

Jeronimoss schreef:Gisteren proeverij gedaan met 6 BenRiach whisky's
12yrs, 16yrs, 15yrs Pedro Ximinez, 15yrs Dark Rum, Arumaticus Fumosus en als afsluiter de 17yrs Solstice 2nd Edition.
Een paar mooie drams en met name de PX en de Solstice werden zeer goed ontvangen.
Deunemans schreef:Als je de combinatie van BenRiach - rokerig en zoet erg fijn vindt, dan kan ik je de Maderensis Fumosus heel erg aanraden. Een rokerige, tropische cocktail. Ik vond hem heel erg lekker maar helaas is de fles alweer een tijdje leeg![]()
Welke ik persoonlijk ook erg lekker vind is de BenRiach Solstice (port finsish) Fantastisch lekker product die ik echt kan aanraden!

Tonny schreef:Ik ben heel benieuwd naar de Benriach 12 Year Old Sherry Wood. Lijkt me prima.
-Roy- schreef:Wat mij betreft een betere zoetigheid en omdat Madeira wat kruidig is, voegt het ook wel wat toe. Het zijn niet mijn favoriete whisky's die zoete,
totalatool schreef:Daar is hier wel wat ervaring mee.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten