Jim Beam schreef:Lagavulin! schreef:Wat is volgens jullie de betere?
ga voor de Finlaggan (of koop een fles Laphroaig :D )
Wijs gesproken, Lagavulin!!

Jim Beam schreef:Lagavulin! schreef:Wat is volgens jullie de betere?

I_SPEY schreef:Jim Beam schreef:Lagavulin! schreef:Wat is volgens jullie de betere?
Wijs gesproken, Lagavulin!!

totalatool schreef:Die geruchten zijn inderdaad overal te lezen, maar om nou de Lagavulin 16 gewond te noemen? Ik zou dat dan eerder over de Finlaggan en Ileach zeggen.

rutgerva schreef:Dank alvast voor de info, maar dan: wat zit er in: Finlaggan ?
WhiteMonkey schreef:[...]Wat dan wel? Ik gok dat de kans dat er 'Moine' (geturfde Bunnahabhain) inzit, erg groot is. Wellicht sommige batches Caol Ila of Bowmore. (Mocht je willen vergelijken kun je voor 32,50E bij de whiskybase een fles 5 jaar oude CS Moine kopen)
Matti schreef:WhiteMonkey schreef:[...]Wat dan wel? Ik gok dat de kans dat er 'Moine' (geturfde Bunnahabhain) inzit, erg groot is. Wellicht sommige batches Caol Ila of Bowmore. (Mocht je willen vergelijken kun je voor 32,50E bij de whiskybase een fles 5 jaar oude CS Moine kopen)
Ik betwijfel eerlijk gezegd of er Moine in zit (tenminste in de Finlaggan CS, die heb ik afgelopen jaar op 2 plekken kunnen proeven, en hij leek in de verste verten niet op de Moine's die ik geproefd heb). Eerlijk gezegd deed hij me nog het meest denken aan Ardbeg, maar dat is erg onwaarschijnlijk dus ik denk toch Lagavulin of Laphroaig (en heel misschien Caol Ila).

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten