Inchgower bottelingen en expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
StefanVdHeuvel
Senior
Senior

Re: Inchgower bottelingen en expressies

Ongelezen berichtdoor StefanVdHeuvel » 24 Dec 2011, 15:11

turfsmurf schreef:Tip: die Master of Malt Inchgower 1974 is (voorlopig) weer te koop.

Wauw, 36 year old voor 74 pond...

Hoe gaat dan in z'n werk dan? :p
0 x

turfsmurf
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor turfsmurf » 25 Dec 2011, 11:04

StefanVdHeuvel schreef:Wauw, 36 year old voor 74 pond...

Tsja, soms komen vaten erg goedkoop op de markt. Volgens mij deelt Master of Malt wel eens een vat met whiskybroker en dat zijn meestal erg goede deals.
0 x
Afbeelding
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)

StefanVdHeuvel
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor StefanVdHeuvel » 25 Dec 2011, 12:22

turfsmurf schreef:
StefanVdHeuvel schreef:Wauw, 36 year old voor 74 pond...

Tsja, soms komen vaten erg goedkoop op de markt. Volgens mij deelt Master of Malt wel eens een vat met whiskybroker en dat zijn meestal erg goede deals.

't is dat ik net mijn Highland Park Edition set compleet heb gemaakt, anders had ik 'm waarschijnlijk wel besteld :(
0 x

Bachess
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Bachess » 13 Feb 2012, 12:01

Hoi,

Een echte aanrader is de Inchgower 1985 van Clydesdale! ( http://www.whiskybase.com/whiskies.php? ... skyid=7249 ) Deze staat bovenaan in mijn lijst. Hij schijnt nog te koop te zijn bij Zonneveld en/ of Overmars.

Een prachtige fruitige whisky met veel kokos smaak, en daar moet je van houden natuurlijk.

Greetz,
Menno
0 x

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor GJR » 20 Mar 2012, 21:32

Van het weekend mijn eerst Inchgower geproefd en wel een versie van whiskybroker (al eerder genoemd in dit forum). Is er eentje vanuit 1982 en 29 jaar oud op 53,9% uit hogshead 6690 (190 flessen). Zeer fruitige mooie whisky, heel veel verschillende smaken, waar ik na een keer proeven nog lang niet uit ben. Gekocht via de shop van whiskybase voor ik meen een euro of 55/56. Nu helaas niet meer verkrijgbaar, alleen bij hun zelf nog voor 48 GBP. Wel een heftige aanrader :hoera !
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”