Lindores abbey

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Gebruikersavatar
dannyp44
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 825
Lid geworden op: 25 Feb 2017, 14:45
Locatie: Elburg

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor dannyp44 » 15 Aug 2021, 12:55

En nu overal nog te koop rond de 50 euro maar op wb al aangeboden voor 75 en 100. Heerlijk toch.
0 x

Nikola
Senior
Senior
Berichten: 387
Lid geworden op: 24 Jul 2020, 09:44

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor Nikola » 15 Aug 2021, 13:06

En dan hopen ze dat ie gaat stoppen met produceren.
2e Port Ellen. :hoedaf
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 15 Aug 2021, 20:49

Stoppen met produceren? Ze zijn pas net begonnen. De prijs opdrijven doet men met de commemorative release (onmogelijk woord dat ik vast verkeerd schrijf), zeg maar de eerste release. Maar de inhoud daarvan is hetzelfde als de andere zonder die woorden op het etiket. En aangezien ik er vanuit ga dat jullie dat etiket niet opeten/aan likken, kan je net zo een normale fles nemen.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Perry Veenendaal
Senior
Senior
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 Nov 2014, 20:50

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor Perry Veenendaal » 16 Aug 2021, 11:37

Afgelopen zaterdag geproefd bij van Woudenberg. Ik vind het een typische Lowlander en heel veel lijken op de Rosebank 21yo uit 1990.
Alleen is de Rosebank inmiddels ook 21x duurder dan de Lindores. Ik heb er gelijk maar drie ingeslagen en ook gisteren heerlijk van genoten. Ik zou zeggen: rennen!
0 x

Gebruikersavatar
cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1546
Lid geworden op: 29 Mei 2016, 18:58
Locatie: Noord Limburg

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 16 Aug 2021, 12:42

Wow.
Weer een volgende die niet gedronken maar gepronkt gaat worden.
:-x
Groet Cor
Laatst gewijzigd door cor0566 op 16 Aug 2021, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1546
Lid geworden op: 29 Mei 2016, 18:58
Locatie: Noord Limburg

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 16 Aug 2021, 12:46

Wat is dat toch met al die nieuwe distileerderijen , ze zetten allemaal jonge whiskys op de markt die door ons liefhebbers ( ????????????????? ) ingeslagen word tegen compleet idiote prijzen.
En dan word er achteraf geroepen " wat is dit nou " .
Mijn antwoord is dan " zelf gecreerd vriend ".
Sorry, moest het effe kwijt, is eigenlijk ook verkeerd topic hiervoor, excuus, pfoe.
Wel mijn welgemeende groeten hoor.
Cor
0 x

Perry Veenendaal
Senior
Senior
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 Nov 2014, 20:50

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor Perry Veenendaal » 16 Aug 2021, 16:32

Ik heb gewoon 49 euro betaald, en dat vind ik een hele mooie prijs voor deze kwaliteit…
0 x

Gebruikersavatar
cor0566
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1546
Lid geworden op: 29 Mei 2016, 18:58
Locatie: Noord Limburg

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor cor0566 » 16 Aug 2021, 20:31

Perry Veenendaal schreef:Ik heb gewoon 49 euro betaald, en dat vind ik een hele mooie prijs voor deze kwaliteit…


Is best aan de prijs voor een 3 jarige, daarbij geef je zelf al aan er 3 gekocht te hebben, dit forum lezende en vooral als er " nieuwe distilleerderijen " genoemd worden. Dan weet ik al waar het weer heen gaat.
Ik zal gezien worden als voorbarig, maar trek die conclusie op mijn ervaringen hier.
Groet Cor
0 x

Gebruikersavatar
Reichenbach
Moderator
Moderator
Berichten: 4439
Lid geworden op: 11 Feb 2017, 18:53
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Lindores abbey

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 16 Aug 2021, 20:41

cor0566 schreef:
Perry Veenendaal schreef:Ik heb gewoon 49 euro betaald, en dat vind ik een hele mooie prijs voor deze kwaliteit…


Is best aan de prijs voor een 3 jarige, ...
Dat is het zeker, maar het is helaas geen uitzondering, eerder regel. Naast de huizenmarkt is ook de whiskymarkt zwaar overspannen.
3 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten