Ardnamurchan-expressies
Re: Ardnamurchan-expressies
Zojuist de nieuw uitgebrachte spirit ook op. Valt absoluut niet tegen. Veel smaak al, redelijk zacht, prima begin.
0 x
- Basslutter
- Actief lid

Als er een sample beschikbaar is dan hou ik mij aanbevolen. We willen met een aantal mensen mogelijk een vat gaan kopen van de peated-versie
.
1 x
"Vol met vragen"
http://buurmannenvanhetvat.wordpress.com
http://buurmannenvanhetvat.wordpress.com
Heb deze fles ook gekocht, daar ik ook een deel in een vat heb via cQs kocht hem begin december bij masterofmalts.
0 x
En hoe bevalt de spirit ondertussen? Ik ben er wel benieuwd naar!
De laatste tijd aan het nadenken voor een deel van een (peated) vat aan te schaffen (groepsaankoop). Maar dan wel de bedoeling om het ouder als 10 jaar te laten worden..
De laatste tijd aan het nadenken voor een deel van een (peated) vat aan te schaffen (groepsaankoop). Maar dan wel de bedoeling om het ouder als 10 jaar te laten worden..
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
- Peter_vintage1992
- Senior

Malinois schreef:En hoe bevalt de spirit ondertussen? Ik ben er wel benieuwd naar!
Deze spirit is echt supergoed!. Een zachte en vooral fruitige smaak, geen zwavel of zware stoffen, hoeft niet eens meer in een vat als het aan mij ligt

1 x
I love a scotch that's old enough to order its own scotch
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
Whiscovery Whiskey Proeverijen - yourkeytowhiskey.nl
Malinois schreef:En hoe bevalt de spirit ondertussen? Ik ben er wel benieuwd naar!
Dan zou ik snel even info inwinnen want volgens mij bestaat er inmiddels een wachtlijst voor een peated vat en komt er geen nieuw vatenprogramma.
Maar de spirit is bizar goed. Laatste jaar zeer veel met (new make) spirits bezig geweest. Veel gekocht en geproefd en ook in Schotland op strooptocht geweest.
Voor mij steekt Ardnamurchan er voor mij met kop en schouders bovenuit.
1 x
Thedge schreef:Malinois schreef:En hoe bevalt de spirit ondertussen? Ik ben er wel benieuwd naar!
Dan zou ik snel even info inwinnen want volgens mij bestaat er inmiddels een wachtlijst voor een peated vat en komt er geen nieuw vatenprogramma.
Maar de spirit is bizar goed. Laatste jaar zeer veel met (new make) spirits bezig geweest. Veel gekocht en geproefd en ook in Schotland op strooptocht geweest.
Voor mij steekt Ardnamurchan er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Bedankt voor de info! Eens even een lichtje opsteken bij Casqueteers, hopelijk gaat het nog / is er genoeg animo...
0 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Ik heb ook een deel kunnen bemachtigen. En nu maar geduld gaan oefenen 
0 x
Van alle “nieuwe” distilleries die ik volg voor mij degene met de meeste potentie. Ook al zijn het nog maar Spirits, de kwaliteit knalt eruit. Nog niet alle warehouse releases kunnen proeven, maar wat ik geproefd heb. Daar kunnen veel van de fancy uitgaves van de afgelopen tijd van meer gerenommeerde distilleries een voorbeeld aan nemen (HP en Macallan voorop). Terug naar kwaliteit.
0 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

En de eerste officiële botteling is nog niet volledig (slechts 16.000flesjes) uitgerold of de flippers overtreffen elkaar al via de WB marketplace.
Retail prijs ± € 50,00 en ze staan tot het zesvoudige te koop.
AD/09-20:01
Retail prijs ± € 50,00 en ze staan tot het zesvoudige te koop.
AD/09-20:01
0 x
Was wel benieuwd en geïnteresseerd. Maar voor deze prijzen wacht ik nog wel een paar jaar tot de Casqueteers gaan bottelen.
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Positief gezien; ik vind €50 toch een prima prijs voor deze eerste batch. En ook geen lullige aantallen waardoor niemand een fles heeft, maar meteen een fatsoenlijk aantal.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

braamr schreef:Was wel benieuwd en geïnteresseerd. Maar voor deze prijzen wacht ik nog wel een paar jaar tot de Casqueteers gaan bottelen.
Maar €50 is toch helemaal geen gek bedrag?
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Nee klopt. Mijn reactie was op de whiskybase prijzen
Voor 50 Euro zou ik hem wel willen proberen
Voor 50 Euro zou ik hem wel willen proberen
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”