Ik weet niet of het ironisch is bedoeld, echter vond ik het vreemd daar ik er nergens iets over terug kon vinden

Nuyts schreef:Interessant.
Ik weet niet of het ironisch is bedoeld, echter vond ik het vreemd daar ik er nergens iets over terug kon vinden
Heeft iemand een idee of de nieuwe local barley eraan komt?
polley82 schreef:Las op de aankondiging 's pagina van tyndrum dat aankomende zaterdag een/de nieuwe cask strength 12y online komt, maar ook een 14y... Iemand hier iets van informatie over...
Malinois schreef:polley82 schreef:Las op de aankondiging 's pagina van tyndrum dat aankomende zaterdag een/de nieuwe cask strength 12y online komt, maar ook een 14y... Iemand hier iets van informatie over...
Een 15yo denk ik eerder? Dat is de rum casks die uit komt onder hun wood expressions.
polley82 schreef:
Die had ik idd ook gezien, maar stond echt:een 14y springbank, het slechtste bewaarde geheim.. Dan maar wachten tot zaterdag...
Malinois schreef:polley82 schreef:
Die had ik idd ook gezien, maar stond echt:een 14y springbank, het slechtste bewaarde geheim.. Dan maar wachten tot zaterdag...
Dan ben ik wel heel benieuwd en mag je me op de hoogte houden!![]()
Eind vorig jaar zou er ook eens een Springbank voor NL gelost worden, die heb ik tot op heden ook nog niet gezien...
Nickolaas schreef:Heeft iemand een idee of de Springbank 15 yo Rum Wood (klik) nog voor normale prijzen op Nederlandse of Belgische schappen gaat verschijnen?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Petrovitski en 12 gasten