Mortlach expressies
Re: Mortlach expressies
inderdaad en zelf nog een tientje goedkoper https://www.caveconseil.fr/produit/whis ... ction-xxv/ 
0 x
Demas schreef:Vorige zaterdag voor 170€ dacht ik een 25 jarige mortlach van Le gus't maar was het vergeten en uiteraard al uitverkocht..
Afgelopen zaterdag was de release, en ze zijn bij Le Gus't zelf niet meer verkrijgbaar inderdaad...
Mijne is zaterdag in ieder geval meteen besteld

0 x
Hoor zojuist, dat ie a.s. donderdag op de site bij Whiskybase komt.
Prijs: ca. € 165.00 HolluuuuuuH
Deze dus https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... h-1995-leg
Prijs: ca. € 165.00 HolluuuuuuH
Deze dus https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... h-1995-leg
2 x
Als ik beide (zie voor de andere een stukje terug) binnen heb (als het me lukt), proef ik ze naast elkaar.
Drink twee drammetjes op een avond dus dat moet geen probleem zijn. Sterker nog: leuk vooruitzicht!

Drink twee drammetjes op een avond dus dat moet geen probleem zijn. Sterker nog: leuk vooruitzicht!

2 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

en "out of stock" binnen een kwartier....
Laatst gewijzigd door sch@ker op 12 Nov 2020, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ik kon deze ook niet laten schieten. Al is het maar omdat "Selection XXV" overeenkomt met de leeftijd. Geeft rust.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)
Ook eentje kunnen scoren, m'n eerste Mortlach meteen.
Ik schrik wat van de prijs eerlijk gezegd, als je ziet dat LeGus't een 2009 Glenfarclas aanbiedt voor €184.95 (
) en gezien Mortlach normaliter redelijk duur is, is dit wel een koopje pur sang.
Ik schrik wat van de prijs eerlijk gezegd, als je ziet dat LeGus't een 2009 Glenfarclas aanbiedt voor €184.95 (
0 x
Ik heb de hele dag de webpagina van deze fles in de gaten gehouden (ook tijdens het online onderwijs dat ik aan het geven was). Drink ik na afloop even een kopje thee; heb ik er alweer langs gegrepen ... 
0 x
- Lakerfield
- Top bijdrager

Casketje schreef:Ook eentje kunnen scoren, m'n eerste Mortlach meteen.
Ik schrik wat van de prijs eerlijk gezegd, als je ziet dat LeGus't een 2009 Glenfarclas aanbiedt voor €184.95 () en gezien Mortlach normaliter redelijk duur is, is dit wel een koopje pur sang.
Als het een Springbank was had ik niet eens durven kijken

0 x
Mermur schreef::boos Ik heb de hele dag de webpagina van deze fles in de gaten gehouden (ook tijdens het online onderwijs dat ik aan het geven was). Drink ik na afloop even een kopje thee; heb ik er alweer langs gegrepen ...
Ik sta graag een groot sampel aan je af, laat maar weten
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”