Als iemand tips heeft waar ik hem ook kan kopen tegen een niet-idiote prijs houd ik me aanbevolen!

Oogadal schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er werkelijk geen hout van dat mensen op fancy verpakkingen en gebakken lucht marketing verhalen duiken als een stel zombies op een dooie hond.
En maar klagen dat spul allemaal zo duur wordt. Allemaal als gekken klikken om 85 punten spul in het mandje te krijgen. Terwijl de 90 punten single casks minder kosten en die blijven staan. In ieder geval ietsje langer...

Oogadal schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp er werkelijk geen hout van dat mensen op fancy verpakkingen en gebakken lucht marketing verhalen duiken als een stel zombies op een dooie hond.
En maar klagen dat spul allemaal zo duur wordt. Allemaal als gekken klikken om 85 punten spul in het mandje te krijgen. Terwijl de 90 punten single casks minder kosten en die blijven staan. In ieder geval ietsje langer...

Dyson81 schreef:Mooi toch! Is maar goed dat ze er geen bijzondere whisky in stoppen want het wordt toch nauwelijks gedronken, bijkomend voordeel, de lekkere whisky wordt in betaalbare flessen geduwd... Laten we hopen dat de laatste hype "19y old Glenrothes van Whiskybroker" lekker smaakt
Oogadal schreef:Tsja, eens. Maar de Glenrothes 19 yo van WhB is nou precies geen hype whisky..., dat is een drink whisky. En wat betreft kleur; ik koop niks obv kleur omdat het werkelijk niets zegt over de kwaliteit. Maar dat er mensen zijn die dat wel doen geeft aan dat er dus nog steeds markt is voor A150 whisky. Het zal misschien verwend zijn, of weet ik veel, maar ik koop alleen de Ardbeg Uigedail die in % is teruggebracht, maar voor de rest hier alleen caskstrength, non chill- filtered en non coloured.
Als ik iets in m'n whisky wil doen kan ik dat zelf wel.

Oogadal schreef:Dyson81 schreef:Mooi toch! Is maar goed dat ze er geen bijzondere whisky in stoppen want het wordt toch nauwelijks gedronken, bijkomend voordeel, de lekkere whisky wordt in betaalbare flessen geduwd... Laten we hopen dat de laatste hype "19y old Glenrothes van Whiskybroker" lekker smaakt
Tsja, eens. Maar de Glenrothes 19 yo van WhB is nou precies geen hype whisky..., dat is een drink whisky. En wat betreft kleur; ik koop niks obv kleur omdat het werkelijk niets zegt over de kwaliteit. Maar dat er mensen zijn die dat wel doen geeft aan dat er dus nog steeds markt is voor A150 whisky. Het zal misschien verwend zijn, of weet ik veel, maar ik koop alleen de Ardbeg Uigedail die in % is teruggebracht, maar voor de rest hier alleen caskstrength, non chill- filtered en non coloured.
Als ik iets in m'n whisky wil doen kan ik dat zelf wel.

Oogadal schreef:Eeeeeh, niet gekocht? Ik koop best veel bij de Whiskybroker. Maar wat hij aanlengt loop ik omheen. Deze dus niet

Oogadal schreef:Dan moet ik met 'm in de slag, want gisteren stond er bij cask strength!

squaadgras schreef:This Single Malt Scotch Whisky distilled at Glenrothes Distilery was filled into a 480 litre Spanish Oak sherry butt on 28th April 1997 and matured for over 19 years before being bottled by Whiskybroker on 17th October 2016. Each bottle is individually numbered. The cask yielded 643 x 700ml bottles at a strength of 53.5% vol.
Lijkt me gewoon CS hoor?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten