Breedút_Genietsje schreef:Whiskyprijzen.com kent de Glenfiddich Experimental Series nog niet.
Of ik zoek verkeerd...
whiskybase.com wel, gewoon even daar spieken.

Breedút_Genietsje schreef:Whiskyprijzen.com kent de Glenfiddich Experimental Series nog niet.
Of ik zoek verkeerd...

Michaël schreef:Toch sympathiek van Glenfiddich om deze Experimental toestand aan een prijs aan te bieden die voor iedere (nieuwsgierige) liefhebber geen rib uit je lijf kost. Vooral die XX wekt mijn nieuwsgierigheid: een Glenfiddich op 47 % komen we anders niet vaak tegen.

Whisky-ettenleur schreef:Michaël schreef:Toch sympathiek van Glenfiddich om deze Experimental toestand aan een prijs aan te bieden die voor iedere (nieuwsgierige) liefhebber geen rib uit je lijf kost. Vooral die XX wekt mijn nieuwsgierigheid: een Glenfiddich op 47 % komen we anders niet vaak tegen.
Ik deel je mening!
De prijs is, voor een beginner/leek/fan als ik (en Peter87), erg toegankelijk!

Michaël schreef:Whisky-ettenleur schreef:Michaël schreef:Toch sympathiek van Glenfiddich om deze Experimental toestand aan een prijs aan te bieden die voor iedere (nieuwsgierige) liefhebber geen rib uit je lijf kost. Vooral die XX wekt mijn nieuwsgierigheid: een Glenfiddich op 47 % komen we anders niet vaak tegen.
Ik deel je mening!
De IPA-variant spreekt me op het eerste zicht minder aan: de combinatie bier/whisky boeit me als 'onwetende liefhebber' niet direct, terwijl ik dat met bijv. whisky op rumvaten wel heb. Maar mogelijk heb ik het verkeerd en is het toch een interessant project en een mooie whisky. Kijk alvast uit naar reviews en meningen hier.

Whisky-ettenleur schreef:Michaël schreef:Whisky-ettenleur schreef:
Ik deel je mening!
De IPA-variant spreekt me op het eerste zicht minder aan: de combinatie bier/whisky boeit me als 'onwetende liefhebber' niet direct, terwijl ik dat met bijv. whisky op rumvaten wel heb. Maar mogelijk heb ik het verkeerd en is het toch een interessant project en een mooie whisky. Kijk alvast uit naar reviews en meningen hier.
Ik wacht nog even op groen licht van de schatbewaarder (lees= mijn vrouw), en er dus weer wat whisky-budget is vrijgekomen...
Dan ga ik ze beide proberen.
Maar misschien (kans is groot) duurt dit nog wel even en heb ik de mogelijkheid om ze op Het Whisky Festival in Den-haag te proeven.
Whisky-ettenleur schreef:Michaël schreef:Toch sympathiek van Glenfiddich om deze Experimental toestand aan een prijs aan te bieden die voor iedere (nieuwsgierige) liefhebber geen rib uit je lijf kost. Vooral die XX wekt mijn nieuwsgierigheid: een Glenfiddich op 47 % komen we anders niet vaak tegen.
Ik deel je mening!

defeatless schreef:https://www.whiskybase.com/whisky/86462/glenfiddich-ipa-experiment
Altijd op whiskybase.com en whiskyprijzen.com kijken!

Hij zal alleen niet in mijn top 10 whiskies komen braamr schreef:Had al vrij in het begin een flesje Glenfiddich Project XX gekocht. Vond het verhaal mooi van 20 "kenners" die 20 vaten uit hadden gezocht en dit dan samen was gebracht...... Het leek zo een leuk verhaal. Inmiddels alweer een tijdje voorbij gegaan en inmiddels komen er steeds meer nieuwe flessen XX op de markt. Schijnt (volgens slijter) dat ze wat meer vaten hebben uitgezocht en er kennelijk meerdere batches zijn. Dat geeft me toch een nare bijsmaak bij deze whisky. Het verhaal is leuk, maar op deze manier niet echt heel bijzonder.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten