AquaVitae schreef:Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden naar de Bourbon CS. Als nog iemand een fles weet te staan voor rond de €60/€70 dan hoor ik het graag.
Je bent niet de enige denk ik...
AquaVitae schreef:Ik begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden naar de Bourbon CS. Als nog iemand een fles weet te staan voor rond de €60/€70 dan hoor ik het graag.
Pellie schreef:Let op mijn woorden: als je alle WIP's in handen hebt, heb je een goudmijntjevooral als straks de officiële 12yo ook lekker is en dat wordt ie

mer1973 schreef:Pellie schreef:Let op mijn woorden: als je alle WIP's in handen hebt, heb je een goudmijntjevooral als straks de officiële 12yo ook lekker is en dat wordt ie
Ik heb hem compleet.![]()
Pellie schreef:Let op mijn woorden: als je alle WIP's in handen hebt, heb je een goudmijntjevooral als straks de officiële 12yo ook lekker is en dat wordt ie
Peter87 schreef:Pellie schreef:Let op mijn woorden: als je alle WIP's in handen hebt, heb je een goudmijntjevooral als straks de officiële 12yo ook lekker is en dat wordt ie
Jij slaat de spijker op z'n kop denk ik.
Ik weet er nog enkele (niet allemaal) te staan en ik denk dat ik die maar aan m'n collectie ga toevoegen.
Als het niet om te "verzamelen" is dan is het wel om te drinken. Ik ben er laat bijgekomen (bij VII) maar ik ben er echt over te spreken.
Pellie schreef:De meeste zijn nog redelijk makkelijk aan te komen. De WIP 1 wordt al moeilijker idd, hier en daar staan er nog wat. Online wordt lastig, moet je echt bij lokale slijters kijken.

RvdB schreef:Effe vraagje aan de fans in dit topic en geheel uit interesse; wat maakt de Kilkerran WIP's zo'n fijne whisky? Is ie met een andere distileerderij te vergelijken, of juist echt uniek in z'n soort?
RvdB schreef:Effe vraagje aan de fans in dit topic en geheel uit interesse; wat maakt de Kilkerran WIP's zo'n fijne whisky? Is ie met een andere distileerderij te vergelijken, of juist echt uniek in z'n soort?

RvdB schreef:Thanks guys, dat klinkt positief. Maar dan hebben jullie het over de bourbon uitgave neem ik aan? Is de sherry uitgave net zo'n succes?
, m.a.w. prima whisky!RvdB schreef:Thanks guys, dat klinkt positief. Maar dan hebben jullie het over de bourbon uitgave neem ik aan? Is de sherry uitgave net zo'n succes?
Peter87 schreef:Ik vond de bourbon en de sherry heel dicht bij elkaar zitten qua kwaliteit. Dan heb ik het wel over de WIP VII.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JvR en 10 gasten