Als het eerste het geval is ben ik toch over de streep

avdboom schreef:Ok, maar wel frisser? Of meer zoet fruitiger?
Als het eerste het geval is ben ik toch over de streep. De 12yr vind ik ook best te pruimen, maar hij zou wel wat fris-fruitiger mogen zijn van mij. Ik bedenk mij net dat voor het fris-fruitige de Longrow Peated ook nog een optie zou zijn... Daar heb ik nog 1,5Cl sample van, dus nog maar eens goed proeven voordat ik mijn geld uitgeef... Zowiezo geen straf

Harrie schreef:Ik meen te hebben gelezen ergens in de herfst. Dus dan te koop voor, laten we zeggen, € 120,- en vanaf de kerst op veilingen vanaf € 200,-

Banzai schreef:Heeft iemand de Bowmore Springtide al geproefd?

Dram The Man schreef:Banzai schreef:Heeft iemand de Bowmore Springtide al geproefd?
Héél lekker, perfecte balans tussen peat, zilt en sherry.
Qua smaak goed te vergelijken met de Bowmore Laimrig, misschien nog iets zoeter dan de Laimrig.
Maar die prijs van de Springtide (€156 in de luchthaven van Zaventem), de Laimrig heb je bijna voor de helft van de prijs!

avdboom schreef:Ok, it's definitly on the list

aboerloer schreef:Hoi,
Ik heb een Bowmore 21y staan, distilled in 1971. Het is een oude bottling met de zeemeeuwen onder het logo.
Weet iemand wat die fles waard is? Ik vind die nergens veiligsites en webshops...

Rozenbankje schreef:Ik wil de komende tijd 1 of 2 mooie Bowmores toevoegen aan mijn collectie.
Mijn voorkeur gaat uit naar de wat zoetere expressies.
De Laimrig heb ik nog niet kunnen proeven maar ik begrijp dat het lijkt op de Darkest maar dan cask strenght?
Misschien dat iemand nog een andere tip heeft voor een mooie Bowmore tot ongeveer €130?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JvR en 8 gasten