Kay schreef:Tjah dat laatste is natuurlijk een beetje een wassen neus, ik geloof dat er in Nederland en Duitsland weinig webshops te vinden zijn die hem níét hebben
Nederlandse ondernemers hebben een sterke handelsgeest
Kay schreef:Tjah dat laatste is natuurlijk een beetje een wassen neus, ik geloof dat er in Nederland en Duitsland weinig webshops te vinden zijn die hem níét hebben


-Roy- schreef:Als ik me niet vergis, is de volgende whisky masterclass in The Old Pipe in Sint Oedenrode (25/3) er een met thema HP en Macallan. Sietse weet dat zeker, want die gaat 'm geven.
Barst, die is al vol. Ik had er zelf ook wel heen gewild...

Sietseus schreef:Jammer! Ik zal hier een melding maken wanneer ik weer een proeverij met HP en Macallan heb gepland.

thijs100 schreef:Oef, de adviesprijs voor de Freya is 180 euro. Beetje prijzig voor een 15-jarige whisky. Zou ie dan zoveel beter zijn dan de 18-jarige OB? Ik hoop het, maar denk het niet.

thijs100 schreef:Oef, de adviesprijs voor de Freya is 180 euro. Beetje prijzig voor een 15-jarige whisky. Zou ie dan zoveel beter zijn dan de 18-jarige OB? Ik hoop het, maar denk het niet.

Highland Park Freya, 15 jaar oud, 51,2%
Freya is verkrijgbaar vanaf maart 2014 bij gespecialiseerde whiskyslijters.
De adviesverkoopprijs bedraagt € 175,-
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten