Daan schreef:Iemand anders met enige verbazing het mailtje van Whiskybase zonet gelezen?
Stukje over de "pre-2016" GlenDronachs die ze nu aanbieden.
Afgezien van de belachelijke prijzen bedoel ik dan he![]()
Nou, daar viel ik wel steil van achterover!

Daan schreef:Iemand anders met enige verbazing het mailtje van Whiskybase zonet gelezen?
Stukje over de "pre-2016" GlenDronachs die ze nu aanbieden.
Afgezien van de belachelijke prijzen bedoel ik dan he![]()
Daan schreef:Afgezien van de belachelijke prijzen bedoel ik dan he![]()
Daan schreef:Roland... schreef:Ik vind dat ze bij de Whiskybase shop, jou wel 'n flesje naar eigen keuze mogen opsturen!!
Als jij de petitie start teken ik hem van harte

Ruud2612 schreef:Iemand een idee wanneer er weer een exemplaar van de 28 tot 33 yo uitkomt?
Daan schreef:Ruud2612 schreef:Iemand een idee wanneer er weer een exemplaar van de 28 tot 33 yo uitkomt?
Bedoel je die batches die ze eens in de zoveel tijd uitbrengen?
Dat mensen die daadwerkelijk kopen
Dat verbaast mij als hardcore-GlenDronach fan zelfs.
(OT: batch 17 is van zomer 2019, batch 18 is van eind 2020, en 19 van voorjaar 2022, volgens die logica zou ik zeggen najaar 2023 op z'n vroegst)
Ruud2612 schreef:ben benieuwd voor welke prijs ze in de schappen (kunnen) komen.
Rien68 schreef:North Star komt eerdaags met een 31yo volgens hun site/FB


Ruud2612 schreef:Iemand een idee wanneer er weer een exemplaar van de 28 tot 33 yo uitkomt?
Daan schreef:Rien68 schreef:North Star komt eerdaags met een 31yo volgens hun site/FB
Ik dacht nog even snel "wat moet dat wel niet kosten, een arm en een been?"
Blijkbaar is je eerste kind ook een optie (van de FB pagina, opmerking van NSS):
"Well I had to sell my first born to make this work"
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten