MikerG schreef:Fles opengemaakt....
Voor de liefhebber mag het restant voor mooi prijsje weg... thijs? Interesse?
OK, als je 50€ extra oplegt dan verlos ik je uit je ondraaglijke lijden en kom ik erom

ovanpuyvelde schreef:MikerG schreef:Fles opengemaakt....
OK, als je 50€ extra oplegt dan verlos ik je uit je ondraaglijke lijden en kom ik erom
polley82 schreef:Heb je de fles al open gemaakt? Ben benieuwd of er verschil tussen de sample en fles is/was....
thijs100 schreef:polley82 schreef:Heb je de fles al open gemaakt? Ben benieuwd of er verschil tussen de sample en fles is/was....
Jep, fles open. Sample was niet andersgeopend tijdens een proefavondje bij mij thuis. Toen meteen unaniem goedgekeurd door 7 andere whiskyliefhebbers.

thijs100 schreef:polley82 schreef:Heb je de fles al open gemaakt? Ben benieuwd of er verschil tussen de sample en fles is/was....
Jep, fles open. Sample was niet andersgeopend tijdens een proefavondje bij mij thuis. Toen meteen unaniem goedgekeurd door 7 andere whisky
liefhebbersdrinkers.

MikerG schreef:Staat er nu bij
Oogadal schreef:Thijs heeft straks de kast volstaan met die meuk...
poortmh schreef:Oogadal schreef:Thijs heeft straks de kast volstaan met die meuk...
Dan helpen we hem wel hoor....![]()
![]()

Cor - Vinabc schreef:Cask1988 schreef:sjaak92 schreef:
Vond dat ook altijd wel een mooie BFYB, ben ook wel nieuwsgierig naar de nieuwe botteling.
Ja ik ook wel! Benieuwd of er aan het recept gesleuteld is of dat alleen de verpakking gewijzigd is. Maar het recept verbeteren lijkt me een erg moeilijke opgave dus ik hoop het eigenlijk niet. Iemand deze al geproefd?
Alleen de verpakking is verandert. Steven Cameron van G&M / BenRomach heeft vrijdag tijdenseendé tasting uitleg gegeven over de nieuwe uitstraling. En ik kon die uitleg wel volgen. Zo is de naam beter leesbaar, vooral door degene die een andere schrift gebruiken / niet Engelstalige. Maar het is ook zoals de naam op de distillery stond voor deze werd neergehaald bij de renovatie.
Freezeroz schreef:Met de nieuwe huisstijl van Benromach komt er ook weer een nieuwe 21Y (43%) uit in de standaard range voor £130.
Kwam deze post tegen.
https://www.thewhiskybusiness.com/2020/ ... on%20casks.
L_Gillian schreef:Om hier even op terug te komen, iemand die deze 21 al eens in zijn glas heeft gehad?
thijs100 schreef:L_Gillian schreef:Om hier even op terug te komen, iemand die deze 21 al eens in zijn glas heeft gehad?
Jep, groot fan hier: https://wordsofwhisky.com/benromach-21-years-2020/
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten