Glendronach Batch 16 released February 2018
Re: Glendronach Batch 16 released February 2018
Mij blijft het vooral verbazen dat er zoveel rond de prijzen te doen is en niemand daar mee akkoord is, maar dat ze tegelijk de deur uitvliegen (en hier in België en Nederland dan nog).
0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Heeft iemand al flessen uit batch 16 in het wild in nederland gespot? Vind dat het vrij lang duurt voordat ze in nederland beschikbaar komen. Inmiddels zijn we al ruim een maand verder sinds dat ze in de UK al in de winkel lagen.
1 x
MaltMuppet schreef:Heeft iemand al flessen uit batch 16 in het wild in nederland gespot? Vind dat het vrij lang duurt voordat ze in nederland beschikbaar komen. Inmiddels zijn we al ruim een maand verder sinds dat ze in de UK al in de winkel lagen.
Nee nog nergens, hier ergens terug wel een slijter die de hele batch aanbod online met 10% korting. En met de hele batch bedoelen ze de flessen voor Europa.
0 x
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... onach-2004
deze via via aan mijn collectie kunnen toevoegen...
Het zou wat zijn als alles flessen (die naar Europa komen) zo een x voor een prachtige prijs gewoon in de schappen bij de plaatselijke slijter komen te liggen....
Het zou wat zijn als alles flessen (die naar Europa komen) zo een x voor een prachtige prijs gewoon in de schappen bij de plaatselijke slijter komen te liggen....
0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

polley82 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/107636/glendronach-2004
Helaas zijn er een hoop zaken die er volgens mij een hele dikke winst op maken... marruh hoe smaakt ie?

1 x
MaltMuppet schreef:polley82 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/107636/glendronach-2004
Helaas zijn er een hoop zaken die er volgens mij een hele dikke winst op maken... marruh hoe smaakt ie?
Blijft allemaal een vaag verhaal. Je kunt als slijter er toch zelf geen x bedrag bij opdrukken? Dan komt die vertegenwoordiger toch ook wel weer een x in de zaak naar uitleg vragen?
De fles is nog wel even dicht. Tis toch een unieke cask wie wacht op een uniek moment....
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Waarom niet? Tenzij je als producent een maximum verkoopprijs hebt vastgesteld.polley82 schreef:MaltMuppet schreef:polley82 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/107636/glendronach-2004
Blijft allemaal een vaag verhaal. Je kunt als slijter er toch zelf geen x bedrag bij opdrukken? Dan komt die vertegenwoordiger toch ook wel weer een x in de zaak naar uitleg vragen?
Het vaststellen van een minimum verkoopprijs door een producent is verboden in onze Unie, uitgezonderd boeken.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

polley82 schreef:MaltMuppet schreef:polley82 schreef:https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/107636/glendronach-2004
Je kunt als slijter er toch zelf geen x bedrag bij opdrukken?
Volgens mij is dit precies wat een slijter in hogere of mindere mate doet. Vandaar ook de verschillen in prijs toch? Als je hem bij je vaste slijter tegen komt, is er vaak ook wel wat vanaf te praten als je wat gemiddelde prijzen laat zien. Tenminste bij mij wel.
1 x
Kikkerneve schreef:polley82 schreef:MaltMuppet schreef:
Volgens mij is dit precies wat een slijter in hogere of mindere mate doet. Vandaar ook de verschillen in prijs toch? Als je hem bij je vaste slijter tegen komt, is er vaak ook wel wat vanaf te praten als je wat gemiddelde prijzen laat zien. Tenminste bij mij wel.
Tja als er vanuit glendronach niks over word gezegd begrijp ik het ook nog wel, verkopen doet het toch wel....
0 x
Er zijn diverse gerenommeerde slijters in het buitenland die ook alleen maar de 8 Europese flessen hebben gekregen, zij reageren naar BF toe en die houden gewoon hun kaken op elkaar en zeggen dat het niet anders is... Ik heb 3 setjes extra van de buitenlandse 7 flessen kunnen vinden mede dankzij een goed netwerk maar het gaat nergens over. Deze gaan overigens naar de buitenlandse slijters die mij weer hebben geholpen want hier is er niks te koop
BF is de arrogantie ten top en er is of komt voorlopig nog niks naar BE / NL, Luxemburg daar in tegen wel weer. En de stroom met SC 1993 flessen voor Andorra!!, Taiwan, UK, Duitsland, Italië is momenteel niet bij te benen, het lijkt wel of ze aan het dumpen zijn en i.d.d allemaal Sherry Butt. Er gaan geruchten dat dit vaten zijn die Billy Walker terug heeft gekocht om zo zijn warehouses te vullen met vaten vlK voor de verkoop van BenRiach aan Brown Foreman. Ik ben bij GlenAllachie geweest en we hebben een tour gehad van 3 uur op uitnodiging en daar liggen ook al weer hele mooie pareltjes in de warehouses die we zelfs met een warehouse tasting mochten proeven. TawnyPort, RubyPort, Sauternes, Tokay, Olorosso en nog veel meer moois ligt daar alweer sinds febrauri dit jaar. Dus Billy Walker is weer vol gas bezig en de stap van Glendronach naar Glenallachie is een kleine, meer omdat de mensen daar veel toegangkelijker, aardiger en respectvoller zijn voor het product whisky waar ze mee om gaan... Be welcome at friends of GlenDronach of friends f GlenAllachie on FB.
BF is de arrogantie ten top en er is of komt voorlopig nog niks naar BE / NL, Luxemburg daar in tegen wel weer. En de stroom met SC 1993 flessen voor Andorra!!, Taiwan, UK, Duitsland, Italië is momenteel niet bij te benen, het lijkt wel of ze aan het dumpen zijn en i.d.d allemaal Sherry Butt. Er gaan geruchten dat dit vaten zijn die Billy Walker terug heeft gekocht om zo zijn warehouses te vullen met vaten vlK voor de verkoop van BenRiach aan Brown Foreman. Ik ben bij GlenAllachie geweest en we hebben een tour gehad van 3 uur op uitnodiging en daar liggen ook al weer hele mooie pareltjes in de warehouses die we zelfs met een warehouse tasting mochten proeven. TawnyPort, RubyPort, Sauternes, Tokay, Olorosso en nog veel meer moois ligt daar alweer sinds febrauri dit jaar. Dus Billy Walker is weer vol gas bezig en de stap van Glendronach naar Glenallachie is een kleine, meer omdat de mensen daar veel toegangkelijker, aardiger en respectvoller zijn voor het product whisky waar ze mee om gaan... Be welcome at friends of GlenDronach of friends f GlenAllachie on FB.
1 x
Petrolhead
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Ik heb inmiddels vernomen dat ze nu eindelijk ook onderweg zijn naar nederland
0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

MaltMuppet schreef:Ik heb inmiddels vernomen dat ze nu eindelijk ook onderweg zijn naar nederland
Over 2 weken zijn ze er. De zaken die ze krijgen hebben deze week te horen gekregen hoeveel ze van alles krijgen (en dat zijn weinig zaken, die ook weinig krijgen). Ff checken bij je slijter zou ik zeggen dus!
0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

Kikkerneve schreef:MaltMuppet schreef:Ik heb inmiddels vernomen dat ze nu eindelijk ook onderweg zijn naar nederland
Over 2 weken zijn ze er. De zaken die ze krijgen hebben deze week te horen gekregen hoeveel ze van alles krijgen (en dat zijn weinig zaken, die ook weinig krijgen). Ff checken bij je slijter zou ik zeggen dus!
Ik heb al een lijntje uit staan

0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Goede oude tijd dat GlenDronach nog te bemachtigen was voor iedereen... god, ik mis het
. Mijn eerste liefde (en gelukkig nog wel een fles of 10+ staan), die vergeet je nooit. Iemand al ervaring met b16?
. Mijn eerste liefde (en gelukkig nog wel een fles of 10+ staan), die vergeet je nooit. Iemand al ervaring met b16?
2 x
2 ∞ & →
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

me too. Hoeveel flessen en welke wil/pak je? Expensive man.MaltMuppet schreef:Kikkerneve schreef:MaltMuppet schreef:Ik heb inmiddels vernomen dat ze nu eindelijk ook onderweg zijn naar nederland
Ik heb al een lijntje uit staan
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”