Rien68 schreef:Head to head neem ik aan?
Yes.

. Zelfs op drankdozijn kost de 18YO nu zo goed als EUR100. Overigens net zo duur als de 15YO. Laphroaig is behoorlijk in mijn straatje (de 10YO en QC vind ik erg prettig) en zou graag een wat oudere expressie in mijn collectie opnemen. Zijn er ervaringsdeskundigen die deze twee bv. al H2H geproefd hebben en wat notes kunnen delen?
RvdB schreef:Zo, de 18 is de afgelopen weken echt belachelijk hard in prijs gestegen. Fijn die hypes. Zelfs op drankdozijn kost de 18YO nu zo goed als EUR100. Overigens net zo duur als de 15YO. Laphroaig is behoorlijk in mijn straatje (de 10YO en QC vind ik erg prettig) en zou graag een wat oudere expressie in mijn collectie opnemen. Zijn er ervaringsdeskundigen die deze twee bv. al H2H geproefd hebben en wat notes kunnen delen?

RvdB schreef:Zo, de 18 is de afgelopen weken echt belachelijk hard in prijs gestegen. Fijn die hypes. Zelfs op drankdozijn kost de 18YO nu zo goed als EUR100. Overigens net zo duur als de 15YO. Laphroaig is behoorlijk in mijn straatje (de 10YO en QC vind ik erg prettig) en zou graag een wat oudere expressie in mijn collectie opnemen. Zijn er ervaringsdeskundigen die deze twee bv. al H2H geproefd hebben en wat notes kunnen delen?
Oogadal schreef:
De 18yo is simpelweg een hele klap beter als de 2015 versie van de 15 yo.

RvdB schreef:Een beetje op de gok, maar vooruitlopend op nog meer prijsstijgingen, de 18YO bij de lokale Gall (en met een klantenkaart) voor €67,50 'op de kop getikt'. Prima prijs als ik zo eens om me heen kijk

RvdB schreef:Een beetje op de gok, maar vooruitlopend op nog meer prijsstijgingen, de 18YO bij de lokale Gall (en met een klantenkaart) voor €67,50 'op de kop getikt'. Prima prijs als ik zo eens om me heen kijk

harmen1990 schreef:Kan iemand die enorme prijsstijging verklaren? Gaat de 18 jaar oud er net als bij Highland park uit?
EDIT: Nvm, ik lees net iets terug in het forum dat ie eruit gaat. Balen
dalwinnie schreef:harmen1990 schreef:Kan iemand die enorme prijsstijging verklaren? Gaat de 18 jaar oud er net als bij Highland park uit?
EDIT: Nvm, ik lees net iets terug in het forum dat ie eruit gaat. Balen
Gaat er eind 2016 uit komt dan een 15 voor in de plaats

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten