Glenglassaugh expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
macoffringa
Whiskyschrijver
Whiskyschrijver

Glenglassaugh expressies

Ongelezen berichtdoor macoffringa » 09 Sep 2009, 10:00

Wat leesvoer voor wie geinteresseerd is in de wedergeboorte van Glenglassaugh

http://www.charlestonmercury.com/articl ... 331142.txt
0 x

Jock
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Glenglassaugh

Ongelezen berichtdoor Jock » 09 Sep 2009, 11:50

Glenglassaugh was ruim vertegenwoordigd op Maltstock. Heel erg lekker. Leuk artikel trouwens. Het lijkt me heel leuk om een keer naar Charlston te gaan. Grand Old South. Ben in The South geweest, Tennessee, North Carolina, Georgia en Louisiana. Maar Charlston, is nog op mijn lijstje van plaatsten waar ik graag naartoe wil
0 x

Piet
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Piet » 09 Sep 2009, 15:44

Ja, interessant artikel.
....Currently a 30 and a 40-year-old are for sale, the latter’s retail price over £1,500....
Dat zal er niet inzitten denk ik. Ik wacht maar op de nieuwe, jonge(re) batches.

Ik moest even het verband zoeken tussen Glenglassaugh en Charlston in the "Grand Old South", maar dat begrijp ik nu ook.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

macoffringa
Whiskyschrijver
Whiskyschrijver

Ongelezen berichtdoor macoffringa » 09 Sep 2009, 17:54

Jock,

Als je die kant uitgaat en wij zijn toevallig ook in Charleston, dan kunnen we daar mooi een dram drinken. Zoals je misschien weet komt mijn vrouw Becky daarvandaan en zitten we er 2 tot 4 maanden per jaar, niet continu, maar versnipperd over het hele jaar.

Cheers,
Hans
0 x

Jock
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Jock » 09 Sep 2009, 21:07

macoffringa schreef:Jock,

Als je die kant uitgaat en wij zijn toevallig ook in Charleston, dan kunnen we daar mooi een dram drinken. Zoals je misschien weet komt mijn vrouw Becky daarvandaan en zitten we er 2 tot 4 maanden per jaar, niet continu, maar versnipperd over het hele jaar.

Bedankt voor dit mooie aanbod Hans. I will take you up on that one day. Charlston lijkt me prachtig. Echt The Grand Ole South. Ik ben uitgebreid in The South geweest, maar nog niet in Charlston. Paar weken geleden bekeek ik The Prince of Tides met Nick Nolte en Barbera Streisand en werd mijn verlangen om dat deel van de VS te zien aangewakkerd. Ik hou van de hoffelijkheid in dat deel van de VS.

Here's tae ye,
Jock
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”