Op maandag 18 maart vond de Europese launch van Highland Park's tweede expressie uit de Valhalla serie plaats: Loki.
De plek was het Forteiland bij Velsen/Ijmuiden, bekend bij Schotlandgangers die van DFDS Ferry naar Newcastle gebruik maken. Die bult zand en stenen in de haven

Nou, de nadere kennismaking met de plek viel enorm mee, om niet te zeggen heel veel. Wat een prachtige lokatie om Loki te lanceren, en dat nog wel op mijn verjaardag. Dankjewel Sietse, Martin, Julien en andere van team Maxxium, team Edrington, team Spin Marketing en team Coebergh! Nog nooit zo'n mooi verjaardagsfeestje gehad
En met Loki zit het wel snor. Hij werd alom gewaardeerd. Na Thor waren de verwachtingen hooggespannen. Die werden niet teleurgesteld. Loki gleed als een warme, gloedvolle golf door mijn slokdarm, nam bezit van mijn maag, mijn hersenen (zonder dat ik de controle verloor) en trok vervolgens door alle bloedbanen van mijn inmiddels 57-jarige lichaam. Een goddelijke ervaring!
Dat was overigens nog niet alles, want de avond begon met de presentatie van nog een nieuweling in de HP stal: een 10-jarige in een 35 Cl fles. Prachtige instapper voor een betaalbare prijs. Well done Highland Park