Piet schreef:jonker8011 schreef:Kort samengevat: wat is een prijs die jullie bereid zijn te betalen voor een moderne fles 18 jaar oude Macallan Sherry Oak?
Wat ik zou willen betalen is niet zo relevant. Wel hoeveel hij kost en of je dat er voor over hebt.
Op drankvinder.nl zie je prijzen van €110 tot €165 voor een "Macallan 18yo Fine Oak".
Vraag is dus of je er €110 + verzendkosten voor over hebt om hem in je bezit te krijgen.
Piet, ik vrees dat ie de sherry versie bedoelt, waarvoor je dus inderdaad nagenoeg minimum 190 euro moet neertellen. Slecht zal ie niet zijn, maar ik heb voor die prijs een Ardbeg 76 op de kop kunnen tikken die heel erg goed scoort op MM!
Ik zou je de tip geven om gewoon enkele leuke sherrybottelingen te kopen met dat geld, normaliter zal die 76 die je hebt sowieso lekkerder zijn dan de nieuwe 18 die je wilt. Als je die andere sherrybottelingen dan gewoon vergelijkt met hoe ze vroeger sherry afvulden, ga je er meer plezier aan geven. Tip: de 12yo sherry van Macallan, kun je voor zo'n 45 euro aanschaffen. Doe daar nog de Glendronach revival bij voor 35 euro, de Glendronach cask strength voor 60 euro en een Aberlour abunadh of zo, en je hebt 4 mooie flessen van even hoge kwaliteit als de 18j nieuwe macallan.
uiteraard is deze informatie vrijblijvend en gratis