The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies
Alle deelnemers hebben alvast een PeeBee gehad voor de praktische kant. Er zijn nog 2 setjes Er is nog 1 setje beschikbaar. En kan er evt. nog wel 1 of 2 extra maken. Dus sta je er nog niet tussen maar wil je er graag bij dan kan dat nog steeds 

1 x
Gloeiende gloeiende......
Moest effe wakker geschud worden en maar effe een "wake-up" dat ik het forum toch maar beter in de gaten moet houden.
Wil dit natuurlijk niet missen en wat Andre zei: "Een goed voorbeeld doet volgen!"
Inmiddels nummer 18 op de lijst.........poeh is toch nog goed gekomen.
Groetjes,
Tonny
Moest effe wakker geschud worden en maar effe een "wake-up" dat ik het forum toch maar beter in de gaten moet houden.
Wil dit natuurlijk niet missen en wat Andre zei: "Een goed voorbeeld doet volgen!"
Inmiddels nummer 18 op de lijst.........poeh is toch nog goed gekomen.
Groetjes,
Tonny
0 x
Update!
- Iedereen heeft inmiddels een betaalverzoekje ontvangen.
- flessen zijn besteld!
Wil je nog mee doen? Dat kan nog steeds! Nog 1 set beschikbaar!
- Iedereen heeft inmiddels een betaalverzoekje ontvangen.
- flessen zijn besteld!
Wil je nog mee doen? Dat kan nog steeds! Nog 1 set beschikbaar!

6 x
Doe mij dat laatste setje maar.
Ik vind het helemaal niet leuk dat je er anders mee blijft zitten. Ik help je er graag vanaf
Ik vind het helemaal niet leuk dat je er anders mee blijft zitten. Ik help je er graag vanaf

1 x
Het was goed dat we elkaar even tegenkwamen in Musselkanaal en je mij hierop wees
Leuk om een setje mee te kunnen pakken
Leuk om een setje mee te kunnen pakken

1 x
Dawisknie schreef:Doe mij dat laatste setje maar.![]()
Ik heb je erbij gezet. Eigenlijk was ie al vol maar ik zal er nog een setje uit persen. Worden wel buisjes want m’n 2cl flesjes zijn op na de eerste 21 setjes
De share zit nu dus vol

5 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Uit interesse, en omdat ik geen geduld heb
, is al (publiekelijk) bekend welke expressies een opwachting maken? Nogmaals dank A.

, is al (publiekelijk) bekend welke expressies een opwachting maken? Nogmaals dank A.
1 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Uit interesse, en omdat ik geen geduld heb, is al (publiekelijk) bekend welke expressies een opwachting maken? Nogmaals dank A.
Publiekelijk bekend nog niet
Ondertussen even een update qua status van de zendingen. Er is inmiddels e.e.a. binnen. Het wachten is nu op de bestellingen van enkele Duitse webshops. 1 daarvan duurt sowieso wat te lang naar mijn zin dus die ga ik morgen even mailen. Iets met centraal magazijn blabla. Maar dat duurt inmiddels al een dikke week. Zo afgelegen kan een centraal magazijn toch niet liggen zou je zeggen

3 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

Cask1988 schreef:Ondertussen even een update qua status van de zendingen. Er is inmiddels e.e.a. binnen. Het wachten is nu op de bestellingen van enkele Duitse webshops. 1 daarvan duurt sowieso wat te lang naar mijn zin dus die ga ik morgen even mailen. Iets met centraal magazijn blabla. Maar dat duurt inmiddels al een dikke week. Zo afgelegen kan een centraal magazijn toch niet liggen zou je zeggen
Och, voor een tasting morgenmiddag had ik vorige week donderdag een fles besteld bij Tom-Roderick, vrijdag verstuurd door hem met PistNL.....Is gistermiddag pas geleverd. PistNL had "een achterstand ivm H'vaartsdag en Pinksteren" en er stonden daar vrachtwagens vol met pakketten. Dus dat het dan vanuit Duitsland ook iets langer duurt.....(overigens keurig op de hoogte gehouden van status en voortgang door Tom-R).
0 x
Fat Bastard! schreef:Is gistermiddag pas geleverd. PistNL had "een achterstand ivm H'vaartsdag en Pinksteren" en er stonden daar vrachtwagens vol met pakketten. Dus dat het dan vanuit Duitsland ook iets langer duurt.....(overigens keurig op de hoogte gehouden van status en voortgang door Tom-R).
Ja, die drukte kan ik begrijpen. Maar daar zit ook precies het verschil. Ik word niet op de hoogte gehouden en mijn order is überhaupt nog niet eens verzonden. Ze hebben kennelijk aan een week nog niet genoeg om een paar flessen uit het centraal magazijn over te halen. Ze gaven aan 1 tot 2 dagen extra dan lijkt het mij wel normaal dat je een klant eventjes op de hoogte brengt als het door omstandigheden een stuk langer duurt. Het gaat om een grote (web)shop (Bruhler) waarvan ik verwacht dat daar dagelijks of in ieder geval, een aantal keer per week sprake is van transport tussen beide locaties. Dus dat ik al een week lang niks heb gehoord en mijn order nog onveranderd op ‘in behandeling’ staat, vind ik niet heel netjes.
Gelukkig heeft een andere Duitse webshop z’n zaakjes wel voor mekaar en zijn er vandaag weer een aantal flessen binnengekomen
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”