Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
-
Snowy
- Actief lid

Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Voor de liefhebber, de CS is op voorraad voor de normale prijs bij VD Heijden, wel incl een fles Campbeltown Loch..
https://www.heijdenwijnimport.nl/product/1197985612/springbank-12-yrs-cask-strenght-campbeltown-loch-2025
https://www.heijdenwijnimport.nl/product/1197985612/springbank-12-yrs-cask-strenght-campbeltown-loch-2025
2 x
-
HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Snowy schreef:Voor de liefhebber, de CS is op voorraad voor de normale prijs bij VD Heijden, wel incl een fles Campbeltown Loch..
Haha, ik kreeg vorige week een appje van De Helm in Pijnacker dat ik "exclusief" een CS, 15, Palo Cortado en Local Barley kon kopen. De CS was zonder Campbeltown Loch erbij alleen al duurder dan hier de combi deal...

1 x
-
Sander79
- Senior

-
Ivan_Butt
- Actief lid

Snowy schreef:Voor de liefhebber, de CS is op voorraad voor de normale prijs bij VD Heijden, wel incl een fles Campbeltown Loch..
ik zou wel even checken bij de slijter of het om de laatste batch (#28) gaat. Als ik naar de foto kijk is de ABV 55,9%. Dat komt overeen met de ABV van batch #27.
Verder wel een leuke aanbieding inderdaad.
0 x
-
Snowy
- Actief lid

Sander79 schreef:100 euro is dus de 'normale' prijs?
Als je de Loch er af trekt a €40 bij de meeste verkopers kom je uit op €94, waarbij SB €81 (£72) hanteert als normale verkoopprijs. Tikje duurder maar nog redelijk fair vergeleken met veel verkopers.
Ik kreeg ook het appje van de Helm, hilarische prijzen.. local barley, €250, en gewoon verkocht..
2 x
-
Hubert
- Senior

Volgens mij heb ik net het laatste setje besteld.
De “aanbiedingen” van v.d. Helm heb ik ook maar aan me voorbij laten gaan.
De “aanbiedingen” van v.d. Helm heb ik ook maar aan me voorbij laten gaan.
0 x
-
Snowy
- Actief lid

Zojuist een Palo Cortado 10y opgehaald voor de normale release prijs uit 2023, een slijterij in de buurt had er nog eentje op zolder liggen die nooit is opgehaald en ik was de gelukkige die hem voor de normale prijs mocht overnemen. Gaat dit weekend open 

2 x
-
Iain87
- Senior

Snowy schreef:Zojuist een Palo Cortado 10y opgehaald voor de normale release prijs uit 2023, een slijterij in de buurt had er nog eentje op zolder liggen die nooit is opgehaald en ik was de gelukkige die hem voor de normale prijs mocht overnemen. Gaat dit weekend open
Potverdorie, jij zit goed in de sherry series de laatste weken! Fijn dat die flessen bij iemand terecht komen die ze gaat openen, het is je gegund
0 x
-
Snowy
- Actief lid

Iain87 schreef:Snowy schreef:Zojuist een Palo Cortado 10y opgehaald voor de normale release prijs uit 2023, een slijterij in de buurt had er nog eentje op zolder liggen die nooit is opgehaald en ik was de gelukkige die hem voor de normale prijs mocht overnemen. Gaat dit weekend open
Potverdorie, jij zit goed in de sherry series de laatste weken! Fijn dat die flessen bij iemand terecht komen die ze gaat openen, het is je gegund
Ik weet ook niet waar het geluk vandaan komt, maar mij hoor je niet klagen! Haha
0 x
-
Nickolaas
- Forum goeroe

Heeft er al iemand de nieuwe LB geplopt en in de share?
0 x
-
JacobaEd
- Forum goeroe

Nickolaas schreef:Heeft er al iemand de nieuwe LB geplopt en in de share?
ik breng een fles naar Henri volgende week, dus dan zal die daar wel spoedig open gaan voor sharing
3 x
-
Snowy
- Actief lid

Nickolaas schreef:Heeft er al iemand de nieuwe LB geplopt en in de share?
Ik pik hem zo op, dus vanuit mijn kant komen er ook sampletjes. kunnen begin komende week wel op de post voor de liefhebbers, zal zo even een aparte post maken.
Update: Snowy @ Snowy's samples / SB Local Barley, SMWS, Cadenhead..
3x 8y van begin dit jaar, 3x 10y van nu.
2 x
-
Philbeukers
- Nieuwkomer

Kan ik hier iemand nog mee blij maken excl. verzending? Ik ben verrassend genoeg toch geholpen door mijn eigen lokale slijter.
Excuus als dit bericht hier niet thuis hoort.
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”