AndyDelft schreef:Nu te koop bij Cadenhead; max 2 per persoon.
Vooral de 1998 vintage lijkt mij wel wat
Daar heb ik er inderdaad twee van besteld!

AndyDelft schreef:Nu te koop bij Cadenhead; max 2 per persoon.
Vooral de 1998 vintage lijkt mij wel wat
DvdB schreef:Iemand de "zomerlevering" van SB al gezien in?
Aaaan taaaaaafel schreef:Voor een 8 jarige vond ik de prijs behoorlijk hoog, whiskybaseshop 125,- euro zag ik em.
Iain87 schreef:Aaaan taaaaaafel schreef:Voor een 8 jarige vond ik de prijs behoorlijk hoog, whiskybaseshop 125,- euro zag ik em.
Ja volgens mij is de prijs van Springbank zelf 75 GBP, ongeveer 87 euro. Ik heb hem voor 115 euro gekocht, flinke premium wel.
Wat betreft de de prijs kwaliteit kan ik puur op de leeftijd niks zeggen, een van de reviews die ik heb gelezen vroeg zich af of er niet misschien ook wat oudere whisky in de mix is gegooid. Wie zal het zeggen.
DiXi schreef:Iain87 schreef:Aaaan taaaaaafel schreef:Voor een 8 jarige vond ik de prijs behoorlijk hoog, whiskybaseshop 125,- euro zag ik em.
Ja volgens mij is de prijs van Springbank zelf 75 GBP, ongeveer 87 euro. Ik heb hem voor 115 euro gekocht, flinke premium wel.
Wat betreft de de prijs kwaliteit kan ik puur op de leeftijd niks zeggen, een van de reviews die ik heb gelezen vroeg zich af of er niet misschien ook wat oudere whisky in de mix is gegooid. Wie zal het zeggen.
Heb je hem al geproefd?
.Aaaan taaaaaafel schreef:Voor een 8 jarige vond ik de prijs behoorlijk hoog, whiskybaseshop 125,- euro zag ik em.
De 12 en 15 zijn (eerdere edities) kan ik altijd goed van genieten!
Neem het je slijter niet meteen kwalijk als hij veel meer vraagt dan de prijs opgegeven door de stokerij of als scherpe prijs op dit forum.Whisky.jos schreef:Dan heb ik toch maar een eerlijke slijter.
DiXi schreef:Ik heb gister met veel geluk de nieuwe Batch 27 12 CS kunnen kopen, ben heel benieuwd!
M’n slijter had ook die 8 jarige Oloroso staan, maar twijfel nog een beetje of ik hem wil kopen.
Iemand hem al geproefd?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten