Opeth83 schreef:Ben erg benieuwd wanneer deze een beetje een leeftijd bereikt .
nog een jaartje of 6 wachten voor de eerste 10 jarige. Tenzij ze alles al gebottled hebben voor die tijd onder het mom "limited edition"

Opeth83 schreef:Ben erg benieuwd wanneer deze een beetje een leeftijd bereikt .
edoboomer22 schreef:tot nu toe 2 wolfburn geprobeerd en zeer over te spreken!
nu zag ik dat er een nieuwe limited uitgave zou uitkomen.
weet iemand waar die te krijgen is?
Toon schreef:Voor de snelle beslisser Mey games 2020
https://wolfburn.com/product/mey-games-2020-postponed/?mc_cid=d12e7e55ce&mc_eid=748df32dcf
Yvesss88 schreef:Hier ook een sample geproefd van de 10y. Beviel mij ook. Voor de kerst de christmas edition gehaald voor 5 tientjes. Ik vond hem in eerste instantie wat minder maar nu die enkele weken openstaat wordt hij een stuk aangenamer!
OptiCase schreef:Als fan van Wolfburn whiskies ...
defeatless schreef:Ik heb mij laten vertellen dat de boel daar al enige tijd stil ligt. De pakhuizen liggen vol en de verkoop is naadje-pet.
Deze info is wel een maand of twee oud, misschien hebben ze nog een order gekregen nav de kerstverkopen en moeten er nu weer planken gevuld worden....
Maar het is geen best teken.
Herman schreef:Yvesss88 schreef:Hier ook een sample geproefd van de 10y. Beviel mij ook. Voor de kerst de christmas edition gehaald voor 5 tientjes. Ik vond hem in eerste instantie wat minder maar nu die enkele weken openstaat wordt hij een stuk aangenamer!
Dat had ik dus al ook met de 10 year old , in begin was deze nog lang niet zo smaakvol en interessant als toen de fles al even geopend was.
Als ik die variant nog eens in de aanbieding tegen kom dan koop ik deze gegarandeerd .
OptiCase schreef:
Waar heb je deze info gehoord of gelezen?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten