(Heb dit bericht niet in het aanbod topic gezet, omdat ik ‘m dus niet bezit)
Edit: Is vergeven!

KingRob schreef:Heyy, goedenavond all! Ik zoek mogelijk mede SB enthousiasten om mogelijk 50/50 bottle shares mee te doen. Ik heb zelf ook wat interresante bottles staan. Meerdere handfills en 3 cage bottles en een aantal core ranges. Als jullie interresse hebben in bottle shares stuur even een pm!

Cor - Vinabc schreef:Ieder kwartaal iets. We hebben pas net de 21 etc gehad. Duurt dus nog een maand of 2.

Fat Bastard! schreef:Voor de Springbank liefhebbertjes hier: Springbank '89 - 35yo

Sander79 schreef:Dank je! Net op tijd in het boodschappenmandje kunnen gooien![]()
Cor - Vinabc schreef:Ieder kwartaal iets. We hebben pas net de 21 etc gehad. Duurt dus nog een maand of 2.

Petrovitski schreef:Longrow 100 proof.
Tja, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken.
Een NAS kan heel goed zijn, maar ik had het idee dat juist Springbank daar niet aan deed. En dan komen ze nu met deze NAS als opvolger van de RED lijn, maar wel op wijnvat, Is het dan niet gewoon een RED zonder leeftijdsaanduiding?
En is dat dan weer niet een trucje om er jongere whisky in te kunnen gooien?
Valt me toch op dat de vorige RED ook al erg jong was (en niet zo goed) en de nieuwe Local Barley ook erg jong is (maar schijnbaar wel goed).
Ik hoop niet dat ze bij Springbank nu dezelfde fouten gaan maken als bij o.a. HP, Ardbeg en Macallan.
JoachimV10 schreef:de Longrow Peated en Kilkerran HP zijn/waren er volgens mij geen NAS whisky's van Springbank.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten