Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
- Reichenbach
- Moderator

Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
De 12 CS, de 15, Hazelburn 10 en Longrow zijn ook nog redelijk te betalen kandidaten.
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
-
JoachimV10
- Senior

Ik vroeg me af of er een verschil is in de Springbank 10 met de zwarte doos/fles of de (vernieuwde) oranje-zwarte doos/fles?
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Iedere batch is enigszins verschillend, dus ook de batches in de zwarte en oranje dozen. Maar naar mijn mening nooit teleurstellend.JoachimV10 schreef:Ik vroeg me af of er een verschil is in de Springbank 10 met de zwarte doos/fles of de (vernieuwde) oranje-zwarte doos/fles?
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Wouterk schreef:Dit is zo'n whisky die je blind moet proeven. Vrij van alle vooroordelen of hoge verwachtingen. Bij voorkeur uit een donker glas, zodat je ook niet geleid kan worden door de kleur.
Alleen zonder voorkennis en dus vooroordeel, kan de kwaliteit worden beoordeeld.
Wat blijft is je persoonlijke smaakvoorkeur alsook de waardering van hetgeen je proeft.
Dit lijkt mij de meest zuivere manier maar het resultaat blijft subjectief.

0 x
Zijn er nog meer mensen die zich de tyfus hebben geF5ed zojuist? Wat een fakking drama.
1 x
Ikke niet, maar welke hypefles(sen) heb je (gemist)?
Als ik dat artikel las van t weekend hier op t forum geplaatst snap ik wel dat f5en tegenwoordig amper nut heeft met alle bots.
Als ik dat artikel las van t weekend hier op t forum geplaatst snap ik wel dat f5en tegenwoordig amper nut heeft met alle bots.

0 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Nee, hoezo?
(FOMO...)
(FOMO...)
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
-
Perry Veenendaal
- Senior

Ja, en op het moment dat ik er eindelijk doorheen was en wilde afrekenen was de boel uitverkocht 

0 x
Ging om tastingsets en deze flessen: https://www.whiskybase.com/search?q=Onl ... +Week+2021
Ik heb (met meer geluk dan wijsheid) de Kilkerran en Springbank kunnen bestellen. Na paar minuten uiteraard allemaal uitverkocht maar begreep dat er na een half uur weer diverse flessen vrij zijn gekomen. Dus vaak loont het om later nog een keer te proberen.
Ik heb (met meer geluk dan wijsheid) de Kilkerran en Springbank kunnen bestellen. Na paar minuten uiteraard allemaal uitverkocht maar begreep dat er na een half uur weer diverse flessen vrij zijn gekomen. Dus vaak loont het om later nog een keer te proberen.
1 x
Hier de Kilkerran, Longrow en Hazelburn. Helaas de Springbank en tasting set die ik wilde gemist.
Het was weer een fascinerende gang van zaken met een constant crashende site.
1 x
- Erik Elixir
- Senior

Nickolaas schreef:Zijn er nog meer mensen die zich de tyfus hebben geF5ed zojuist? Wat een fakking drama.
Echt een drama inderdaad. Uiteindelijk toch gelukt... wel dubbel verzendkosten (31 Pond!!) maar die neem ik voor lief.
Tasting kits en flessen komen apart binnen straks.
1 x
Nickolaas schreef:Hier de Kilkerran, Longrow en Hazelburn. Helaas de Springbank en tasting set die ik wilde gemist.
Dan heb je nog geluk gehad. Wilde zelf nog de SB tasting maar die heb ik dit keer maar laten schieten.
En wat betreft de Cadenhead site vraag ik me af of daar gezien de enorme vraag in korte tijd veel aan te doen is. Ook al is die site nu niet bepaald state-of-the-art
0 x
Ik snap em, Sander. Deze digibeet zou simpelweg verwachten dat er anno 2021 techniek beschikbaar is die een paar duizend bezoekers aan kan
..
..
1 x
Erik Elixir schreef:Nickolaas schreef:Zijn er nog meer mensen die zich de tyfus hebben geF5ed zojuist? Wat een fakking drama.
Echt een drama inderdaad. Uiteindelijk toch gelukt... wel dubbel verzendkosten (31 Pond!!) maar die neem ik voor lief.
Tasting kits en flessen komen apart binnen straks.
Die 31 pond was inderdaad een kleine verrassing. Dat was vorige jaar nog 13 pond

0 x
Ik zag de mail toevallig binnen komen en klikte erop. Kon gewoon in de shop maar ik heb niets besteld. Had geen zin om mee te doen aan deze internationale waanzin. Om nog maar te zwijgen over de dikke vette rekening die eroverheen gaat komen met de vriendelijke groeten van D. Ouane
En 80-90% eindigt op veilingsites bij de eerstvolgende veiling vrees ik.
En 80-90% eindigt op veilingsites bij de eerstvolgende veiling vrees ik.
5 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”