Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Re: Springbank, Longrow en Hazelburn expressies
Ik zie die prijzen bij afzettervoorwhisky, man man man
3 x
"Volo et Valeo"
Springbank Local Barley 2020
We already mentioned the Springbank Local Barley 2020 – 10 Years before, but it’s now clear that it has a glorious Oloroso colour and that it will be available in the UK from 26th of March. It could arrive sooner in other markets. With such a deep colour, it will be even more popular than before.
Toch maar even de lokale slijter inlichten. Ik heb de vorige geproefd tijdens de Springbank tasting van vorig jaar, en die was subliem!
0 x
Sinds gisteren in DE al beschikbaar maar vanzelfsprekend uitverkocht. Dit gaat een nog grotere fomo/flipper fles worden dan de 17yo madeira vrees ik.
0 x
Sander79 schreef: .. Dit gaat een nog grotere fomo/flipper fles worden dan de 17yo madeira vrees ik.
flip or be flipped 
0 x
Ik had hem toch graag geproefd (aan retail prijs
)
0 x
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Anton schreef:Ik had hem toch graag geproefd (aan retail prijs)
Ik heb er eentje kunnen reserveren bij m'n slijter, en die gaat uiteraard open. Geen idee wat de prijs gaat zijn...
3 x
MisterMonkeyDonkey schreef:
Ik heb er eentje kunnen reserveren bij m'n slijter...
Die toezegging heb ik ook
0 x
-
Kikkerneve
- Top bijdrager

MisterMonkeyDonkey schreef:Anton schreef:Ik had hem toch graag geproefd (aan retail prijs)
Ik heb er eentje kunnen reserveren bij m'n slijter, en die gaat uiteraard open. Geen idee wat de prijs gaat zijn...
Idem! Evenals longrow red nog. Beide begin april verwacht. Het wordt wel gekkenhuis met de springbanks overigens zeg... maar goed blijf fan en liefhebber. Zo lang ik ze kan blijven afnemen, blijf ik dat ook doen.
1 x
MisterMonkeyDonkey schreef:Anton schreef:Ik had hem toch graag geproefd (aan retail prijs)
Wat is de retail prijs??
0 x
Rond de 90£ dacht ik.
Edit:
Available from your local retailer in the UK soon at a RRP of £86.00 - £89.00
Edit:
Available from your local retailer in the UK soon at a RRP of £86.00 - £89.00
0 x
Zal een kunst worden om hem (omgerekend) onder de € 120 te houden .. 
0 x
Maar weer hopen dat we deze mooie flesjes kunnen scoren
Henk
Henk
1 x
De bizarre prijzen die er nu al voor de nieuwe LB worden gevraagd bevestigen wederom de gekte die rondom Springbank is ontstaan. En dan moet de EU release nog op gang komen.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/168125
Zo gaat de lol er bij mij zo langzamerhand wel af
0 x
Sander79 schreef:De bizarre prijzen die er nu al voor de nieuwe LB worden gevraagd bevestigen wederom de gekte die rondom Springbank is ontstaan. En dan moet de EU release nog op gang komen.
het aller ergste is.. het wordt er niet eens voor gevraagd, maar in dit geval wordt het er voor geboden...
klik zo'n marketplace maar eens, dan zie je dat het in dit geval auction items zijn
0 x
henri schreef:Sander79 schreef:De bizarre prijzen die er nu al voor de nieuwe LB worden gevraagd bevestigen wederom de gekte die rondom Springbank is ontstaan. En dan moet de EU release nog op gang komen.
het aller ergste is.. het wordt er niet eens voor gevraagd, maar in dit geval wordt het er voor geboden...![]()
klik zo'n marketplace maar eens, dan zie je dat het in dit geval auction items zijn
Ja precies, en als dan iemand nu al gewoon op 2 flessen 700 euro biedt dan wordt het een stuk lastiger om als liefhebber nog zo'n fles te bemachtigen.
Jammer genoeg wel weer typerend voor de huidige situatie.
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”