Macallan expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Nickvanderlinde298
Senior
Senior

Re: Macallan expressies

Ongelezen berichtdoor Nickvanderlinde298 » 14 Jan 2021, 09:56

Paulini schreef:
Ruud2612 schreef:
Paulini schreef:Nee. Macallan uit 1967 koop je niet voor €1300 per fles. Geen enkele ob single malt uit die tijd trouwens...

Hoorde nu een andere slijter die dacht dat het een black editie van de Rare Cask serie is? Maar die zijn niet zo duur toch?

Rare cack black is er al eerder geweest. Die was duur, maar niet zo duur. Dacht toen rond de 300 euro. De EEB was ook niet zó duur, (lees; wel duur) die was rond de €1000.

Ben benieuwd wat er komt. Maar ik gok op een NAS release met een hele mooie verpakking :Cry

Ik ben wat dat betreft echt fan van Macallan maar de tijd dat zij betaalbare en goede releases hadden is al wel even geleden. Mijn favoriet van de afgelopen jaren is deze; https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2002-mbl

Dan zie je weer hoe goed én betaalbaar Macallan kan zijn :schotland

https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... y-2010-eld

Betaalbaar in ieder geval, goed weet ik niet...
0 x

Nickolaas
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 14 Jan 2021, 10:44

Deze staat nog dicht, maar zou ook een Mac zijn. Ben er benieuwd naar, dus gaat vast snel eens open.
0 x
Afbeelding

Paulini
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Paulini » 14 Jan 2021, 13:31

Nickolaas schreef:Deze staat nog dicht, maar zou ook een Mac zijn. Ben er benieuwd naar, dus gaat vast snel eens open.

ja klopt, heb ik ook gehad. Is goed, maar die 14yo is beter :)
1 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”