Kilkerran (incl. "Work in progress")

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Sander79
Actief lid
Actief lid

Re: Kilkerran (incl. "Work in progress")

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 14 Feb 2020, 10:04

Ook hier nog steeds naarstig op zoek naar een fles voor een redelijke prijs.

Woon toevallig ook redelijk in de buurt van Veenendaal ;) Andere suggesties zijn ook erg welkom.
0 x

Nickvanderlinde298
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Nickvanderlinde298 » 17 Feb 2020, 12:41

Sander79 schreef:Ook hier nog steeds naarstig op zoek naar een fles voor een redelijke prijs.

Woon toevallig ook redelijk in de buurt van Veenendaal ;) Andere suggesties zijn ook erg welkom.

Beste Sander en Matthijs,

Reageer even via deze weg op de PB's.
Ik heb toevallig 2 flessen (dicht) over. De laatste 2 flessen opgehaald bij de lokale slijterij voor jullie.
Kilkerran 8.jpg

Aangezien ik geen intentie heb hier winst op te maken heb ik een foto gemaakt van de prijs. Deze prijs geldt uiteraard alleen als je de fles opent...

Wel zou ik het leuk vinden als jullie de flessen bij de slijterij ophalen en misschien even rondkijken zoals je dat normaal ook had gedaan als je ergens gaat kijken voor een fles. Misschien een beetje een apart verzoek maar anders heb ik het idee alsof ik de beste man zijn klandizie ontneem.
Mocht dit nou echt niet mogelijk zijn in verband met tijd en afstand kan ik ze op de post doen voor het standaard PostNL tarief.

Met vriendelijke groet,

Nick
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
5 x

Matthijsbroer
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Matthijsbroer » 17 Feb 2020, 13:16

Dag nick,

Bedankt voor je reactie en de moeite! Ik heb je even een pb gestuurd om het onderling even af te handelen.
0 x

Sander79
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 17 Feb 2020, 13:42

Hoi Nick,

Zojuist ook een PB gestuurd.

Groeten,
Sander
0 x

kekno
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor kekno » 11 Mar 2020, 07:10

Nickvanderlinde298 schreef:
Sander79 schreef:Ook hier nog steeds naarstig op zoek naar een fles voor een redelijke prijs.

Beste Sander en Matthijs,

Reageer even via deze weg op de PB's.
Ik heb toevallig 2 flessen (dicht) over. De laatste 2 flessen opgehaald bij de lokale slijterij voor jullie.
Kilkerran 8.jpg

Aangezien ik geen intentie heb hier winst op te maken heb ik een foto gemaakt van de prijs. Deze prijs geldt uiteraard alleen als je de fles opent...

Wel zou ik het leuk vinden als jullie de flessen bij de slijterij ophalen en misschien even rondkijken zoals je dat normaal ook had gedaan als je ergens gaat kijken voor een fles. Misschien een beetje een apart verzoek maar anders heb ik het idee alsof ik de beste man zijn klandizie ontneem.
Mocht dit nou echt niet mogelijk zijn in verband met tijd en afstand kan ik ze op de post doen voor het standaard PostNL tarief.

Met vriendelijke groet,

Nick

Vind ik toch echt een topper die laatste cs alleen jammer van de schaarste wordt helaas meer en.meer zo :Cry
1 x

Sander79
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 11 Mar 2020, 10:35

Helaas gaat Kilkerran ook steeds meer die kant op, zeker na de hype rondom de 8yr CS oloroso.

De heavily peated is bijvoorbeeld al niet onder de 60 euro te krijgen terwijl beide batches pas 3 jaar oud zijn en zich net whisky mogen noemen.
0 x

goosebumps
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 11 Mar 2020, 12:15

Ben afgelopen vrijdag bij Glengyle geweest en heb daar te horen gekregen dat er een 16yo in de core range gaat komen. Hij wordt momenteel gemarried. Op de tasting 's avonds hadden ze hem al. Goed spul :Proost
6 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Orkney
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Orkney » 11 Mar 2020, 14:12

goosebumps schreef:Ben afgelopen vrijdag bij Glengyle geweest en heb daar te horen gekregen dat er een 16yo in de core range gaat komen. Hij wordt momenteel gemarried. Op de tasting 's avonds hadden ze hem al. Goed spul :Proost

Daar ga ik eind mei naartoe, de "Wee Toon tour" staat op het programma; 10.00 - 14.00 Springbank, Lunch & Glengyle.
Ben benieuwd!
0 x
Highland Park: The best spirit in the World!
Afbeelding

goosebumps
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor goosebumps » 11 Mar 2020, 15:47

Die is briljant! Maar heb je ook de Cadenhead warehouse tour voor de middag geplanned? Hele dikke aanrader!
0 x
Afbeelding
"We should always be inspired by bad people and assholes, they are a living example of how we should not to choose to live." Ralfy Mitchel, the search for a whisky bothie

Kikkerneve
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Kikkerneve » 11 Mar 2020, 20:19

goosebumps schreef:Ben afgelopen vrijdag bij Glengyle geweest en heb daar te horen gekregen dat er een 16yo in de core range gaat komen. Hij wordt momenteel gemarried. Op de tasting 's avonds hadden ze hem al. Goed spul :Proost

Klinkt goed. Tnx voor het doorgeven :goedgedaan
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”