Bunnahabhain expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
polley82
Senior
Senior

Re: Bunnahabhain expressies

Ongelezen berichtdoor polley82 » 12 Aug 2019, 10:54

Iets of iemand al een mening over de nieuwste brandy en port pipe flessen? Behalve dat er lastig aan te komen is... 1 per slijterij...
0 x

hfos
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor hfos » 13 Aug 2019, 18:59

Ik heb ze vanmiddag opgehaald. Waren enkele kapers op de kust maar ik was er erg vroeg bij met bespreken. Eéntje kreeg mijne slijter inderdaad maar 1 van, de andere misschien nog 1 of 2... Ben erg benieuwd iig!
2 x
Afbeelding

Dax
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dax » 14 Aug 2019, 21:41

Leuke fles met zo'n Port finish. Zou hem best willen hebben, lijkt mij een lekkere variant. Maareh al uitverkocht begrijp ik.
1 x

polley82
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor polley82 » 16 Aug 2019, 22:53

Dax schreef:Leuke fles met zo'n Port finish. Zou hem best willen hebben, lijkt mij een lekkere variant. Maareh al uitverkocht begrijp ik.

I'm Nederland drama, maar Engeland en Duitsland nog niet op de markt... Dus komen nog wel wat kansen...
0 x

Dax
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dax » 16 Aug 2019, 23:31

Krijgt Nederland dan voorrang met zo'n kleine batch op de UK en Duitsland? Loop mij idd al de krampen te zoeken en heb diverse slijterijen al met mijn verzoek bestookt. Nergens leverbaar helaas. Zelfs de limited en uiterst kostbare Marsala variant is niet te leveren.
Ben geen veilingbezoeker en bestel weinig in webshops, maar zou mij er bijna toe gaan zetten.
Een goed Duits adres is in dit geval ook welkom....
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 17 Aug 2019, 14:05

Dax schreef:Krijgt Nederland dan voorrang met zo'n kleine batch op de UK en Duitsland? Loop mij idd al de krampen te zoeken en heb diverse slijterijen al met mijn verzoek bestookt. Nergens leverbaar helaas. Zelfs de limited en uiterst kostbare Marsala variant is niet te leveren.
Ben geen veilingbezoeker en bestel weinig in webshops, maar zou mij er bijna toe gaan zetten.
Een goed Duits adres is in dit geval ook welkom....

De Marsala is ook niet zo gek, die is nog helemaal niet beschikbaar in Nederland. Alleen de port Pipe en brandy is uitgeleverd
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

rpwh1981
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Ongelezen berichtdoor rpwh1981 » 17 Aug 2019, 14:55

Ik heb het geluk dat ik twee Port Pipes en één French Brandy te pakken heb gekregen. Ik heb gemerkt dat zelfs de betere slijter er veelal maar één van elk gekregen heeft dus ik vind het niet zo vreemd dat ze online bij webshops al helemaal niet meer te vinden zijn (als ze er al waren). Ik ben wel heel benieuwd naar deze limiteds, over de Bordeaux Cask van vorig jaar ben ik heel erg te spreken!
1 x

Dax
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dax » 17 Aug 2019, 19:09

En je wilt er niet één verkopen :bigsmile ?
1 x

Dax
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dax » 17 Aug 2019, 19:15

[quote="Cor -

De Marsala is ook niet zo gek, die is nog helemaal niet beschikbaar in Nederland. Alleen de port Pipe en brandy is uitgeleverd[/quote]

Zelfs de Marsala is een spelt in de hooiberg met zo"n tarief. Er zijn er natuurlijk ook wel erg weinig van.
1 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”