Reichenbach schreef:Als je het per jaar rekent niet; dan zou hij maar € 49,58 mogen kosten.Breedút_Genietsje schreef:Kost een vijftien euro meer, maar dat rechtvaardigt die twee jaar extra rijping toch wel?
*Amen*
Reichenbach schreef:Als je het per jaar rekent niet; dan zou hij maar € 49,58 mogen kosten.Breedút_Genietsje schreef:Kost een vijftien euro meer, maar dat rechtvaardigt die twee jaar extra rijping toch wel?

Len schreef:Dan zou de Glenmorangie 28yo €100 moeten kosten?
Zou wel fijn zijn!!

MBC schreef:Iemand al ergens gevonden of er een Glenmorangie Private Edition 2020 komt?

Ardking schreef:A tale of cake, iemand al ervaring mee?
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/165628/glenmorangie-a-tale-of-cake

Misschien zouden zulke details ook op WB vermeld moeten worden. Dit is immers ook erg interessante informatie voor de liefhebbers.Geert schreef:Ik ben deze ook in de gaten aan het houden. Vraag mij alleen af of het zijn natuurlijke kleur is. Op de verpakking staat niks vermeld. Duitse webshops geven soms wel en soms niet aan dat er iets is toegevoegd
Reichenbach schreef:Misschien zouden zulke details ook op WB vermeld moeten worden. Dit is immers ook erg interessante informatie voor de liefhebbers.Geert schreef:Ik ben deze ook in de gaten aan het houden. Vraag mij alleen af of het zijn natuurlijke kleur is. Op de verpakking staat niks vermeld. Duitse webshops geven soms wel en soms niet aan dat er iets is toegevoegd
Filtering, barriër filtering, chill filtering or no filtering
Coloring: yes or no.

Weer wat geleerd. Bedankt!Wouterk schreef:[Deze info staat ook op WB.
'Onder added on' staan 3 icoontjes. De eerste een klein kleurschaaltje geeft aan of het bijgekleurd is of niet. De 2e, het sneeuwvlokje vertelt of het chill of unchill gefilterd is, of helemaal niet. De laatste, het vatje, zegt of het CS is, of niet.
Reichenbach schreef:Filtering, barriër filtering, chill filtering or no filtering
Wouterk schreef:Reichenbach schreef:Misschien zouden zulke details ook op WB vermeld moeten worden. Dit is immers ook erg interessante informatie voor de liefhebbers.Geert schreef:Ik ben deze ook in de gaten aan het houden. Vraag mij alleen af of het zijn natuurlijke kleur is. Op de verpakking staat niks vermeld. Duitse webshops geven soms wel en soms niet aan dat er iets is toegevoegd
Filtering, barriër filtering, chill filtering or no filtering
Coloring: yes or no.
Deze info staat ook op WB.
'Onder added on' staan 3 icoontjes. De eerste een klein kleurschaaltje geeft aan of het bijgekleurd is of niet. De 2e, het sneeuwvlokje vertelt of het chill of unchill gefilterd is, of helemaal niet. De laatste, het vatje, zegt of het CS is, of niet.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten