Holkers schreef:Je aanname dat een iPhone X overpriced is, maakt je hele vergelijk mank.
Ok, daarin verschillen wij van mening dan.
Holkers schreef:Je aanname dat een iPhone X overpriced is, maakt je hele vergelijk mank.
whisky4wood schreef:Valt er überhaupt nog smaak verschil te proeven bij 500+ of 1000+ euro flessen. Ik denk dat er best waarde toe te kennen is aan prijzen en smaak (90 en hoger), maar dat houdt een keer op. Voor mijn gevoel ligt die grens rondt vier-vijf honderd euro. Of zit ik er naast?
Holkers schreef:Desalniettemin, ik zou ook zo’n fles kopen en dan weer verkopen voor 4 keer de waarde. Geld is geld, hoe je het ook bekijkt. Ja ik drink graag, maar als ik met een klein percentage van m’n flessen een beetje kan verdienen zodat ik duurdere flessen kan kopen om te drinken, denk ik dat ik niet heel dom bezig ben
Rien68 schreef:Holkers schreef:Desalniettemin, ik zou ook zo’n fles kopen en dan weer verkopen voor 4 keer de waarde. Geld is geld, hoe je het ook bekijkt. Ja ik drink graag, maar als ik met een klein percentage van m’n flessen een beetje kan verdienen zodat ik duurdere flessen kan kopen om te drinken, denk ik dat ik niet heel dom bezig ben
Nee, hooguit niet op de juiste plaats op dit forum.
Holkers schreef:Ieder z’n eigen ding, alles z’n eigen plek.
sch@ker schreef:Vat nummer onbekend, dus (vooralsnog) niet te controleren of er mogelijk toch meer flessen uit gekomen zijn....
Haast u
thijs100 schreef:sch@ker schreef:Vat nummer onbekend, dus (vooralsnog) niet te controleren of er mogelijk toch meer flessen uit gekomen zijn....
Haast u
Vatnummer staat er wel bij. Is hetzelfde vat als deze: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... an-1990-cm
sch@ker schreef:scherp Thijs, niet ontdekt er zijn blijkbaar veel meer flessen uit dit vat gekomen dan de 19 van Frans Muthert, zouden die (uit commerciële overwegingen) mogelijk later op de markt gebracht worden, ik zie maar 1 eigenaar van een flesje...herstel geen eigenaar maar een rating, waar zijn die flessen geblieieieven....?
nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:scherp Thijs, niet ontdekt er zijn blijkbaar veel meer flessen uit dit vat gekomen dan de 19 van Frans Muthert, zouden die (uit commerciële overwegingen) mogelijk later op de markt gebracht worden, ik zie maar 1 eigenaar van een flesje...herstel geen eigenaar maar een rating, waar zijn die flessen geblieieieven....?
Sowieso Herman, zijn er een heleboel mensen die hun flessen/collectie niet op Whiskybase zetten.
Sommigen zetten ze er pas op als ze de fles effectief ontvangen hebben, enz...
Ik denk dat er zo van elke release wel enkele honderden soms duizenden flessen "verdwijnen".
Misschien is het een split cask (wellicht) en inderdaad misschien komt de rest pas later (speculatief gewijs).
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten