DIAGEO SPECIAL RELEASES 2019 – FIRST LOOK [Was: 2018]
DIAGEO SPECIAL RELEASES 2019 – FIRST LOOK [Was: 2018]
Misschien leuk om te lezen de nieuwe specials :
Caol Ila 15 Years Old Unpeated
Caol Ila 35 Years Old
The Singleton of Glen Ord 14 Years Old
Carsebridge 48 Years Old
Inchgower 27 Years Old
Lagavulin 12 Years Old
Oban 21 Years Old
Pittyvaich 28 Years Old
Talisker 8 Years Old
Bron
http://blog.thewhiskyexchange.com/2018/08/diageo-special-releases-2018-first-look/
Caol Ila 15 Years Old Unpeated
Caol Ila 35 Years Old
The Singleton of Glen Ord 14 Years Old
Carsebridge 48 Years Old
Inchgower 27 Years Old
Lagavulin 12 Years Old
Oban 21 Years Old
Pittyvaich 28 Years Old
Talisker 8 Years Old
Bron
http://blog.thewhiskyexchange.com/2018/08/diageo-special-releases-2018-first-look/
3 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Re: DIAGEO SPECIAL RELEASES 2018 – FIRST LOOK
Wederom forse prijzen, maar heb toch maar de Talisker besteld. Die wil ik als iemand die de distilleerderij een warm hart toedraagt toch proeven.
2 x
Affirmanti incumbit probatio
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:Wederom forse prijzen, maar heb toch maar de Talisker besteld. Die wil ik als iemand die de distilleerderij een warm hart toedraagt toch proeven.
Huh?!
0 x
Mij leek de Oban interessant, maar meer dan €500 voor een 21-jarige whisky is me toch te gortig.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Wouter1981 schreef:caskstrength schreef:Wederom forse prijzen, maar heb toch maar de Talisker besteld. Die wil ik als iemand die de distilleerderij een warm hart toedraagt toch proeven.
Huh?!
Waar heeft dat betrekking op, het warme hart toedragen of het bestellen? Het eerste klopt sowieso en het andere is mogelijk in de UK en bij een shop in België.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

caskstrength schreef:Wouter1981 schreef:caskstrength schreef:Wederom forse prijzen, maar heb toch maar de Talisker besteld. Die wil ik als iemand die de distilleerderij een warm hart toedraagt toch proeven.
Huh?!
Waar heeft dat betrekking op, het warme hart toedragen of het bestellen? Het eerste klopt sowieso en het andere is mogelijk in de UK en bij een shop in België.
Nou, meer op je terugkeer.
Ik had de indruk dat je de whisky hobby op een laag pitje had gezet en afscheid had genomen van het forum.
Maar welkom terug!
5 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Had de prijzen nog niet gezien, maar als deze een beetje gelijk lopen met Nederland, is dat weer een nette inflatie
108gbp voor de Laga 12 cs....
108gbp voor de Laga 12 cs....
3 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
caskstrength schreef:Wederom forse prijzen, maar heb toch maar de Talisker besteld. Die wil ik als iemand die de distilleerderij een warm hart toedraagt toch proeven.
Same here, gelijk maar 2 gekocht omdat de verzendkosten toch betaald moeten worden, kun je er beter 2 in de doos stoppen

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Wouter1981 schreef:caskstrength schreef:Wouter1981 schreef:
Huh?!
Ik had de indruk dat je de whisky hobby op een laag pitje had gezet en afscheid had genomen van het forum.
Maar welkom terug!
Dat laatste geldt niet voor mij, maar goed. Beetje vreemd, dramatisch je afscheid aankondigen en dan 3 maanden later geruisloos terugkeren alsof je een dag zonder wifi hebt gezeten. - - 8< - - - totaal niet nodig om iemand anders prive leven op het net te gooien
0 x
Oogadal schreef:Wouter1981 schreef:caskstrength schreef:
Maar welkom terug!
Dat laatste geldt niet voor mij, maar goed. Beetje vreemd, dramatisch je afscheid aankondigen en dan 3 maanden later geruisloos terugkeren alsof je een dag zonder wifi hebt gezeten. - - 8< - - - totaal niet nodig om iemand anders prive leven op het net te gooien
De peuters zijn weer terug; welkom!
3 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Oké, weer genoeg off-topic.
Graag terug naar de DIAGEO SPECIAL RELEASE 2018
Voor discussies over forumleden die weg gaan/terug komen (op welke manier dan ook) verwijs ik jullie naar de bar.
Graag terug naar de DIAGEO SPECIAL RELEASE 2018
Voor discussies over forumleden die weg gaan/terug komen (op welke manier dan ook) verwijs ik jullie naar de bar.
3 x
Weet iemand toevallig wanneer de flessen in Nederland te verkrijgen zijn? Geen zin om in the UK te bestellen namelijk.. 
0 x
@Mark, vandaag binnen gekregen zonder problemen. Komen via DHL netjes aan de voordeur.
Mooie fles, mooie doos, weinig informatie over de inhoud.. beetje info was leuk geweest, beetje tekst over de release etc. maar dat is karig. Benieuwd hoe de inhoud smaakt, vatsterkfe dus die gaat lekker binnenkomen
Mooie fles, mooie doos, weinig informatie over de inhoud.. beetje info was leuk geweest, beetje tekst over de release etc. maar dat is karig. Benieuwd hoe de inhoud smaakt, vatsterkfe dus die gaat lekker binnenkomen
0 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

Maar even hier of moet er elk jaar een opnieuw een topic voor worden aangemaakt?
Nieuwe Diageo special releases 2019, en maar even de prijzen die D12 gaat rekenen erbij gezet:
Opvallend (nou ja):
- 't is weer een hoop geld
- een bezopen hoge prijs voor de Mortlach!
- nogmaals een Pittyvaich
- de Lagavulin 12 zit nu blijkbaar in de overkoepelende special release serie en wordt maar weer eens 20% duurder.
- de Talisker en Cragganmore zijn wellicht nog interessant, mits voldoende kwaliteit
Nieuwe Diageo special releases 2019, en maar even de prijzen die D12 gaat rekenen erbij gezet:
Cardhu 14-Year-Old: Smooth and generous, a small batch double matured for two years in Amontillado sherry-seasoned hogsheads € 135
Cragganmore 12-Year-Old: An unusual smoky expression of a Speyside classic, never released before, matured in refill American oak casks € 90
Dalwhinnie 30-Year-Old: Extra-mature & gentle highland malt with rich flavours from over thirty years of maturation in refill hogsheads and butts € 500
Lagavulin 12-Year-Old: Powerful & peaty, the king of Islay, a small batch of Lagavulin matured in refill American oak casks € 120
Mortlach 26-Year-Old: Rich & bold, a small batch of ‘ The Beast of Dufftown’ matured in first-fill Pedro Ximenez/Oloroso-seasoned casks € 1700
Pittyvaich 29-Year-Old: A 1989 ghost, double matured in Pedro Ximenez & Oloroso sherry seasoned casks € 365
Talisker 15-Year-Old: Rugged & smoky, made by the sea, the first ever release of Talisker as a 15 year old, matured only in freshly charred American oak hogshead € 125
The Singleton of Glen Ord 18-Year-Old: A previously unreleased expression of lively rich fruit & spiced oak matured in freshly charred American oak hogshead € 155
Opvallend (nou ja):
- 't is weer een hoop geld
- een bezopen hoge prijs voor de Mortlach!
- nogmaals een Pittyvaich
- de Lagavulin 12 zit nu blijkbaar in de overkoepelende special release serie en wordt maar weer eens 20% duurder.
- de Talisker en Cragganmore zijn wellicht nog interessant, mits voldoende kwaliteit
1 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Ik denk dat ik ook maar eens een doosje Laga ga bestellen,
deze kun je toch gewoon makkelijk weer flippen voor een kleine € 200,- ?
deze kun je toch gewoon makkelijk weer flippen voor een kleine € 200,- ?
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”