Arran expressies en bottelingen

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
hoogheid2015
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Arran expressies en bottelingen

Ongelezen berichtdoor hoogheid2015 » 24 Jun 2018, 23:09

was een tijd niet te koop, nu weer een shoplink bij de caramba https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/112393/arran-2006-caramba
1 x

RBwhiskyworld
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor RBwhiskyworld » 25 Jun 2018, 13:53

Arran heeft zojuist meer informatie bekend gemaakt over de nieuwe Explorers Series.

Hij komt beschikbaar vanaf 10 juli voor 130 Pond (Via de distillery site) maar hij zal ook gewoon via de handel beschikbaar komen.

https://www.arranwhisky.com/about/news/161-introducingthe-explorers-series
0 x

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 28 Jun 2018, 20:26

RBwhiskyworld schreef:Arran heeft zojuist meer informatie bekend gemaakt over de nieuwe Explorers Series.

Hij komt beschikbaar vanaf 10 juli voor 130 Pond (Via de distillery site) maar hij zal ook gewoon via de handel beschikbaar komen.

Is al gereleased.
Let dus goed op de komende dagen
2 x

Nuyts
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nuyts » 28 Jun 2018, 22:33

Jonadawi schreef:
RBwhiskyworld schreef:Arran heeft zojuist meer informatie bekend gemaakt over de nieuwe Explorers Series.

Is al gereleased.

Heb mezelf er al eentje gereserveerd...
Helaas is de prijs er nog niet bekend :o
0 x

pascaldo
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pascaldo » 28 Jun 2018, 23:00

Ik kwam op FB net een bericht tegen over een nieuwe festival botteling. Geleverd in een grappige en toepasselijke case een gitaarkoffer(tje).

Onderstaande stond erbij geschreven;

This is a bottling done for this year's Arran Malt & Music Festival. Normally we have one Festival bottling which is the Single Cask bottling. This year we also have this wee beauty; an idea we have been harbouring for a few years and have finally brought it to fruition! It is cask strength, vatting of three types of oak (French, American, Spanish) 1,000 bottles in total. It is being sold from now in the VC shop. 1 bottle per person. We have a small allocation to put in the web shop at the end of July.
2 x
Afbeelding

Kikkerneve
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Kikkerneve » 30 Jun 2018, 09:52

Nuyts schreef:
Jonadawi schreef:

Is al gereleased.

Ook gereserveerd. Prachtige distilleerderij, Arran. En de eerste keer dat ik een nieuwe serie van ze gelijk op m'n netvlies heb. 149 Euro komt die bij mij, dat was daar iig al bekend.
0 x

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 30 Jun 2018, 10:34

Kikkerneve schreef:
Nuyts schreef:
Jonadawi schreef:
Is al gereleased.

Ook gereserveerd. Prachtige distilleerderij, Arran. En de eerste keer dat ik een nieuwe serie van ze gelijk op m'n netvlies heb. 149 Euro komt die bij mij, dat was daar iig al bekend.

Heb gisteren de hand kunnen leggen op een flesje. Ik heb 159 euro betaald.
0 x

Nuyts
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nuyts » 30 Jun 2018, 10:38

Toon schreef:
Kikkerneve schreef:
Nuyts schreef:

Tasttoe? Ik heb het ook 159,13 betaald :)
1 x

Kikkerneve
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Kikkerneve » 30 Jun 2018, 10:58

Nuyts schreef:
Toon schreef:
Kikkerneve schreef:

Tasttoe? Ik heb het ook 159,13 betaald :)

Vuurtoren, Sluis. Komt binnen 2 weken binnen.
1 x

mQkz
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor mQkz » 10 Jul 2018, 07:45

pascaldo schreef:Ik kwam op FB net een bericht tegen over een nieuwe festival botteling. Geleverd in een grappige en toepasselijke case een gitaarkoffer(tje).

Onderstaande stond erbij geschreven;

This is a bottling done for this year's Arran Malt & Music Festival. Normally we have one Festival bottling which is the Single Cask bottling. This year we also have this wee beauty; an idea we have been harbouring for a few years and have finally brought it to fruition! It is cask strength, vatting of three types of oak (French, American, Spanish) 1,000 bottles in total. It is being sold from now in the VC shop. 1 bottle per person. We have a small allocation to put in the web shop at the end of July.

Ik ben die foto ook tegenkomen, prachtig kistje alleszins!

Ben benieuwd wanneer die te koop komt en hoeveel die zal kosten. Ik heb begrepen dat deze in verkoop is gegaan voor ±€100 op het Malt & Music festival.
0 x

JohanM
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JohanM » 25 Jul 2018, 12:11

De Arran met de gitaar cask verpakking waar jullie het over hebben is de
The Arran Harmony Edition
is een distillery botteling voor het Arran Music Festival 2018
prijs was 95 pond en max 2 per klant te verkrijgen daar
gisteren was er echter een 200 stuks die online werden verkocht van deze botteling

Festival 2018 - Harmony Edition
VOLUME 70CL STRENGTH 57.6%
The Arran Harmony Edition Vol.1 is an exclusive bottling available for sale from our Visitor Centre and web shop exclusively to celebrate the Arran Malt & Music Festival 2018.

It has been harmoniously blended using Arran Single Malt matured in three different types of oak casks - French oak, Spanish Oak and American Oak. The resulting masterpiece demonstrates the layers of complexity in our whisky and perfectly showcases the skill of the master distiller. Much like a group of musicians in this whisky he has created a harmonious blend of flavours which tell a story to your senses, leaving lasting memories. Celebrate musicianship and the kinship of The Arran Single Malt with this special release available only at our Visitor Centre for our 2018 Arran Malt & Music Festival. A small quantity have been made available for online sale for those people who were unable to attend this year's Festival.
0 x

wouster
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor wouster » 25 Jul 2018, 20:08

Gisteren lucky op de webshop en er inderdaad 2 weten te scoren :yes
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 08 Aug 2018, 18:56

Vandaag een nieuwe variant van Arran uitgekomen. Die zit in de reeks met de amarone, port en sauternes finish. Het is een finish op marsala vaten (marsala = versterkte wijn van Sicilie). Waarschijnlijk is dit een tijdelijke.
4 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Kikkerneve
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Kikkerneve » 21 Aug 2018, 10:49

Uit het bericht van Arran over die nieuwe explorer series (waar de Brodick bay dus al released is) blijkt niet hoe groot die serie wordt. Is daar wel al iets van bekend?
1 x

JohanM
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor JohanM » 21 Aug 2018, 16:01

Kikkerneve schreef:Uit het bericht van Arran over die nieuwe explorer series (waar de Brodick bay dus al released is) blijkt niet hoe groot die serie wordt. Is daar wel al iets van bekend?

deze reeks zou terug uit 4 delen bestaan ( zoals de ICONS Of ARRAN reeks ) en NIET uit 3 zoals de vorige reeksen punchbowls en smugglers
2 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”