freddievtb schreef:Afgelopen weekend in Aberdeen een Genmorangie: "A midwinter night's Dram" gekocht voor 28 pond, zo'n 34 euro. Heb die nog niet eerder ergens gezien.![]()
Hij is ook wel elders te vinden, maar zeker niet tegen deze prijs. Leuke vondst.

freddievtb schreef:Afgelopen weekend in Aberdeen een Genmorangie: "A midwinter night's Dram" gekocht voor 28 pond, zo'n 34 euro. Heb die nog niet eerder ergens gezien.![]()

Len schreef:Bacalta is te koop

TmKing schreef:Bacalta is lekker, gisteren glaasje van gedronken, heel knap, misschien wel beter dan Milsean!
mikegerards schreef:TmKing schreef:Bacalta is lekker, gisteren glaasje van gedronken, heel knap, misschien wel beter dan Milsean!
ik was positief verrast door de Bacalta. Gewoon een prima whisky
Michaël schreef:Gisteren kwam ik deze 'Vintage' uitgave tegen van Glenmorangie 10 y.o. in een grote supermarkt in België. De prijs is daar gelijk aan die van de gewone uitgave: €38 voor 70 cl.
fxman schreef:Michaël schreef:Gisteren kwam ik deze 'Vintage' uitgave tegen van Glenmorangie 10 y.o. in een grote supermarkt in België. De prijs is daar gelijk aan die van de gewone uitgave: €38 voor 70 cl.
En? Gekocht?
Ik loop er meestal gedachtenloos voorbij. Maar misschien toch de moeite waard om de whiskys in de supermarkt af en toe te checken dan!
Jones12 schreef:Aan het genieten van deze whisky
Deze heeft wel een zeer goede afdronk van sinaasappel maar is iets
Minder mijn voorkeur van whisky ik heb liever de iets geturfdere whisky
Wat is jullie mening over deze whisky

TmKing schreef:Bacalta is lekker, gisteren glaasje van gedronken, heel knap, misschien wel beter dan Milsean!

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 13 gasten