Arran expressies en bottelingen

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: Arran expressies en bottelingen

Ongelezen berichtdoor Toontje » 05 Okt 2016, 05:24

Cor - Vinabc schreef:
Toontje schreef:Ik heb 'm al zien staan voor € 145,-. De gekkigheid kan weer beginnen :Scratch

Link? Ben wel benieuwd. Ik heb zelf nog geen prijs gehoord, behalve de richtprijs die Arran zelf gaf.

Ik heb je de link in pb gestuurd. Ik heb namelijk geen zin om de amateurhandelaren het makkelijk te maken. Die moeten zelf maar wat doen voor hun geld :bigsmile .
2 x

wouster
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor wouster » 05 Okt 2016, 08:33

Heb hem ook gevonden Toontje, en hij is al weer uitverkocht. Deze mensen geven op de livechat ook aan dat ze a.s. Vrijdag Een partij krijgen en dan uitleveren. Blijkbaar zijn dus niet alle verpakkingen vertraagd...
0 x

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 05 Okt 2016, 12:08

wouster schreef:Heb hem ook gevonden Toontje, en hij is al weer uitverkocht. Deze mensen geven op de livechat ook aan dat ze a.s. Vrijdag Een partij krijgen en dan uitleveren. Blijkbaar zijn dus niet alle verpakkingen vertraagd...

Hij staat er weer hoor; nu voor € 165,- :( :o :?

Edit: hier de link; het is al geen koopje meer, ik hoef hem zelf niet, en deze website is over het algemeen toch te duur geprijsd: https://www.drankenwereld.be/arran-smug ... hisky.html
0 x

wouster
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor wouster » 05 Okt 2016, 12:46

Toontje schreef:
wouster schreef:Heb hem ook gevonden Toontje, en hij is al weer uitverkocht. Deze mensen geven op de livechat ook aan dat ze a.s. Vrijdag Een partij krijgen en dan uitleveren. Blijkbaar zijn dus niet alle verpakkingen vertraagd...

Edit: hier de link; het is al geen koopje meer, ik hoef hem zelf niet, en deze website is over het algemeen toch te duur geprijsd: https://www.drankenwereld.be/arran-smug ... hisky.html

Bizarre prijzen op voorhand, dubbel van de retailprijs en hij is nog niet eens beschikbaar voor het grote volk.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 05 Okt 2016, 12:52

wouster schreef:
Toontje schreef:

Bizarre prijzen op voorhand, dubbel van de retailprijs en hij is nog niet eens beschikbaar voor het grote volk.

Duidelijke zaak. Bij deze winkel gewoon nooit meer kopen.

Cosa nostra gasten :vies
1 x

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 05 Okt 2016, 15:26

mer1973 schreef:
wouster schreef:
Toontje schreef:
Hij staat er weer hoor; nu voor € 165,- ::?

Dubbel van de retail prijs? Zeg mij eens waar je die fles voor 82 euro kan kopen dan zal ik direct mijn bestelling annuleren en een kist van die whisky kopen bij die supergoedkope winkel :P de retail prijs is +-120 euro :lekker
0 x

wouster
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor wouster » 05 Okt 2016, 18:59

brechtvds schreef:
mer1973 schreef:
wouster schreef:

Dubbel van de retail prijs? Zeg mij eens waar je die fles voor 82 euro kan kopen dan zal ik direct mijn bestelling annuleren en een kist van die whisky kopen bij die supergoedkope winkel :P de retail prijs is +-120 euro :lekker

Ik koop ze altijd via een mannetje uit de kofferbak...
Nee serieus, retail was meende ik 88 pond, naja 165 is bij benadering het dubbele (jaja, ik ken de wisselkoers, het was gewoon sneller typen om "bijna het dubbele" te typen :) )
Anyway, het is een idiote prijs(stijging) voor een fles die nog nergens direct leverbaar is.
1 x

xlrider
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor xlrider » 05 Okt 2016, 20:03

brechtvds schreef:Ik heb hem "gepreorderd" voor 119,99 euro :goedgedaan

ik ook. ( nu hopen dat ik er eentje zal krijgen )
Heb reeds Vol 1. , dus zou het spijtig vinden de Vol.2 te missen.
0 x
Afbeelding

dunkingdutchman
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor dunkingdutchman » 05 Okt 2016, 22:53

Ja precied. Ik hoop ook dat ik hem kan krijgen/vinden voor winkel prijs.
Em benieuwd naasr wanneer hij definitief komt.

Gaat gall en gall hem net als vol 1 ook krijgen?
0 x

wouster
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor wouster » 05 Okt 2016, 22:55

xlrider schreef:
brechtvds schreef:Ik heb hem "gepreorderd" voor 119,99 euro :goedgedaan

ik ook. ( nu hopen dat ik er eentje zal krijgen )
Heb reeds Vol 1. , dus zou het spijtig vinden de Vol.2 te missen.

Ik heb afgelopen uur de bekende webshops afgestruind en google op diverse termen geraadpleegd, maar kom niet tegen waar ik deze pre-order kan plaatsen.
Iemand jullie die mij dit in en pm of reply kan vertellen?
Alvast dank! :hoedaf
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 05 Okt 2016, 23:58

Ik heb vandaag nog even navraag gedaan, maar ook voor de winkeliers is er nog niets bekend. Het is dus nog afwachten. En natuurlijk krijgen de bekendste whiskyslijters wel hun flessen, maar verder..... Maar pre-order is veel te risicovol. Dan moet je toch eerst weten of en zo ja, wat je krijgt. Anders kan je daarna een hele lijst afwerken van mensen die toch niet krijgen. Dat creëert vooral werk en frustratie.
1 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 06 Okt 2016, 00:05

Cor - Vinabc schreef:Ik heb vandaag nog even navraag gedaan, maar ook voor de winkeliers is er nog niets bekend. Het is dus nog afwachten. En natuurlijk krijgen de bekendste whiskyslijters wel hun flessen, maar verder..... Maar pre-order is veel te risicovol. Dan moet je toch eerst weten of en zo ja, wat je krijgt. Anders kan je daarna een hele lijst afwerken van mensen die toch niet krijgen. Dat creëert vooral werk en frustratie.

ach ik hoop gewoon dat ze terecht komen bij de liefhebbers.... zoals ik ik wil de serie echt compleet hebben... mocht ik geen 2e deel krijgen....... ja dan moet ik ff kijken wat ik met mij eerste deel doe.......ja ik echt niet 4x marktprijs betalen voor deel 2
2 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 06 Okt 2016, 00:25

daytona955 schreef:
Cor - Vinabc schreef:Ik heb vandaag nog even navraag gedaan, maar ook voor de winkeliers is er nog niets bekend. Het is dus nog afwachten. En natuurlijk krijgen de bekendste whiskyslijters wel hun flessen, maar verder..... Maar pre-order is veel te risicovol. Dan moet je toch eerst weten of en zo ja, wat je krijgt. Anders kan je daarna een hele lijst afwerken van mensen die toch niet krijgen. Dat creëert vooral werk en frustratie.

ach ik hoop gewoon dat ze terecht komen bij de liefhebbers.... zoals ik ik wil de serie echt compleet hebben... mocht ik geen 2e deel krijgen....... ja dan moet ik ff kijken wat ik met mij eerste deel doe.......ja ik echt niet 4x marktprijs betalen voor deel 2

Ik help het je hopen. Afgaande op het aanbod zijn er vorig jaar iig een hoop flessen dicht gebleven.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

mQkz
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor mQkz » 06 Okt 2016, 17:36

Ik heb er ook 1 gepre-ordered, mijn vriendin ook. Moest ik aan 2 stuks geraken, zou iemand dan bereid zijn om een vol. 1 te ruilen tegen een vol. 2?
0 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 06 Okt 2016, 19:00

Voor wie het even gemist heeft tussen al die smugglers e.d, Batch 6 is ook uit. :goedgedaan eerlijke en smaakvolle whisky voor een nette prijs. En we hebben die 10% korting nu tijdelijk bij ze!
http://www.dramtime.nl/The-Arran-12-yea ... th-Batch-6
1 x
Afbeelding

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”