WhiskyNotes schreef:Glenrothes 1991 is erg typisch.
Kun je dat eens toelichten: typisch. Typisch als in: typerend voor de stijl van Glenrothes?
Frank
WhiskyNotes schreef:Glenrothes 1991 is erg typisch.
thijs100 schreef:Iemand de nieuwe Glenrothes van Van Wees al geproefd? Ben benieuwd of hier al ervaringen mee zijn. Zoals altijd bij Van Wees weer schappelijk geprijsd

Alleen ik ben nog niet zo van de proefnotities e.d. dus denk ik niet dat je veel aan me hebt, behalve dan dat ik hem wel erg lekker vond.

Oogadal schreef:Heb je een link naar de fles? Wanneer gebotteld, ABV?

Oogadal schreef:Daar kan ik je snel antwoord op geven: absoluut niet!!
De rating op WB is bedroevend laag om dit bedrag te rechtvaardigen. Mijn advies zou zijn om even goed op WB op jaartal te zoeken (in de help geven ze exact aan hoe) en dan een fles te kopen met een rating van tenminste 90 punten, dan koop je tenminste iets goeds.
Voordeel: van vintage 1985 is echt nog meer dan genoeg te koop! Voor redelijk normaal geld ook.

Thesinglemalt schreef:Volgens mij heeft Gall & Gall nu een 1995 staan voor rond de €. 70,=.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Iemand ervaring mee ??
johan brugge schreef:Heeft iemand van jullie wat ervaring met oude Glenrothes IB cask strength en dan nog liefst sherry matured? Mijn enige ervaringen met Glenrothes hebben betrekking op de commerceële standaard OB flessen die aangelengd zijn tot 43 %
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten