Kilkerran (incl. "Work in progress")
Re: Kilkerran 'Work in progress'
Weer een paar in de verkoop, dit keer in Musselkanaal.
http://www.dramtime.nl/Kilkerran-Work-In-Progress-VII-Bourbon-Wood-Cask-Strength
http://www.dramtime.nl/Kilkerran-Work-In-Progress-VII-Bourbon-Wood-Cask-Strength
0 x
Mwoa, valt mee. Toen hij net op de markt was lag de prijs ook tussen de 57 en 65 euro.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Matti schreef:Mwoa, valt mee. Toen hij net op de markt was lag de prijs ook tussen de 57 en 65 euro.
Klopt, dit was zijn introductieprijs destijds.
0 x
Otje schreef:Weer een paar in de verkoop, dit keer in Musselkanaal.
Bedankt voor de tip! Ik krijg zojuist de melding dat mijn bestelling verzonden is
Ze zijn bij Dramtime nu ook al op.
1 x
Toch zijn ze op het web nog redelijk te vinden.
Had ik niet verwacht met het WB cijfer en het lage aantal bottelingen.
Had ik niet verwacht met het WB cijfer en het lage aantal bottelingen.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Had gisteravond een erg fijne Glendronach 1995 single cask 19 yo en was eigenlijk de bedoeling dat dit m'n laatste van de avond zou zijn. Maar het liep anders, ik wilde nog niet naar bed en stond voor m'n kast te peinzen wat ik zou nemen. Aangezien er nog wat hapjes tussen zaten en de Glendronach al weer een half uurtje geleden leeg was gegaan dacht ik, laat ik de Kilkerran WIP nr 7 bourbon eens nemen, in m'n herinnering was die niet heel verkeerd. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, ik had nu dus precies hetzelfde als wat Jacoba Ed aangaf: zoet, plakkerig en chemisch, als een ranja met zoetstof ipv suiker. Plat gezegd: niet te zuipen!
Ik zal 'm vandaag een herkansing geven, wellicht lag de Glendronach 'm nog wat in de weg maar ik vrees het ergste.
Ik zal 'm vandaag een herkansing geven, wellicht lag de Glendronach 'm nog wat in de weg maar ik vrees het ergste.

1 x
Toevallig heb ik hem gisteravond ook gehad en ik vind hem beter en beter naarmate de fles leger raakt 
Dus hoe jij bij 'niet te zuipen' komt, snap ik geen snars van!!
2 x
Oogadal schreef:Had gisteravond een erg fijne Glendronach 1995 single cask 19 yo en was eigenlijk de bedoeling dat dit m'n laatste van de avond zou zijn. Maar het liep anders, ik wilde nog niet naar bed en stond voor m'n kast te peinzen wat ik zou nemen. Aangezien er nog wat hapjes tussen zaten en de Glendronach al weer een half uurtje geleden leeg was gegaan dacht ik, laat ik de Kilkerran WIP nr 7 bourbon eens nemen, in m'n herinnering was die niet heel verkeerd. Maar dat had ik beter niet kunnen doen, ik had nu dus precies hetzelfde als wat Jacoba Ed aangaf: zoet, plakkerig en chemisch, als een ranja met zoetstof ipv suiker. Plat gezegd: niet te zuipen!
Ik denk ook dat de glendronach in de weg zat Edwin.
Ik kan me niet voorstellen dat je die niet te zuipen vind.
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Pellie schreef:Toevallig heb ik hem gisteravond ook gehad en ik vind hem beter en beter naarmate de fles leger raakt
Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat ik er geen snars van snap dat jij m heerlijk vindt....
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nou Pellie, ik heb 'm net nog een keer ingeschonken en je kunt gerust zijn: de kwalificatie "niet te zuipen" van je beloved Kilkkeran serie gaat er weer af
Tip: NIET drinken nadat je een sherrybom hebt gehad, ook al is dat een uur geleden.
Gezien de leeftijd van deze dram houdt ie zich toch goed staand, vooral op smaak en laat ie in mijn ogen wat liggen op neus en finish, maar dat is gezien de leeftijd niet meer dan logisch. Het geld waard dus imho, maar ook niet meer dan dat.....
Tip: NIET drinken nadat je een sherrybom hebt gehad, ook al is dat een uur geleden.Gezien de leeftijd van deze dram houdt ie zich toch goed staand, vooral op smaak en laat ie in mijn ogen wat liggen op neus en finish, maar dat is gezien de leeftijd niet meer dan logisch. Het geld waard dus imho, maar ook niet meer dan dat.....
2 x
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik lig er niet wakker van als jij hem 'niet te zuipen vindt'. Voor mijn part gooi je hem door Pepsi.... Ieder zijn smaak 
1 x
Pellie schreef: Pepsi....
Over niet te zuipen gesproken

2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Pellie schreef:mer1973 schreef:Dramtime heeft hem ook weer. Alleen de prijs is nu 64.50 euro.
Gisteren nog onder de 60. Noem het maar vraag en aanbod.
Afzetters!!
Prijs voor de tweede batch die gekocht werd was simpelweg gewoon hoger. Beetje kort door de bocht conclusie dit bovenstaande!
2 x
(Al)tijd voor een dram?! http://www.dramtime.nlen http://blog.fransmuthert.nl
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”